Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan og hvem vil være millionær?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim L

Ud fra dine svar her og andre steder, så må man konstatere at du ikke besidder evnerne til at deltage i et projekt af denne størrelse.

Udover at kunne indholdslæse, så skrev jeg man skulle være moden. Begge betingelser lader det til du ikke kan opfylde.

Og alle MLM produkter der kommer frem, er produkter der er set før. ALLE!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12

kan du ikke skrive mere i din profil så man ved hvem man taler med man ved overhovedet ikke hvorfor nogle begyndere debattere med dig jeg vil ikke kommentere eller debattere med dig med gør dig opmærksom på der er en del der synes det er ekstrem utroværdigt at have en profil uden aldre navn , og bedste sin egen hjemmeside så kan folk slå din adr. op så  man ved hvem man diskuter med , så vidste du ønsker at folk skal tage dig lidt seriøse så skriv en lille smule om dig selv , MlM   er i forvejen meget udskældt så det er endnu vigtigere for dig at du virker mest mulig troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Aug 09
Skrevet kl. 02:32

Hej Mikael

Tak for dit svar.

Nu går mit indlæg ikke ud på at debattere ej heller modtage kommentarer, med mindre det kan afstedkomme kontakt til folk der opfylder det jeg søger i mit indlæg.

Jeg søger alene kontakt med personer der har mangeårig erfaring med at arbejde med MLM og er istand til at opbygge sådan en organisation.

Det er lidt ligesom hvis en virksomhed skal sælges hvor sælger ønsker at være anonym indtil en køber med dokumenteret købekræft kan præsenteres, så ønsker jeg kontakt med folk der ved hvordan en MLM organisation skal opbygges. Jeg ønsker ikke kontakt med juniorsælgere eller andre uden mangeårig erfaring. Hvis jeg gik den vej, så lavede jeg selv konceptet/kopierede det fra andre.

Om MLM er udskældt eller ej, det betyder ikke noget for mig. Der er 2 ting der er essentielle her:

1. Produkterne er 100% i orden. 2. Der skal findes folk der har mangeårig erfaring i MLM.

Resten er indledningsvis uden interesse indtil mødet afholdes.

Findes de rette folk ikke nu, så gør de måske om 3. 6. eller 9 måneder, tiden betyder ikke så meget, som det grundliggende forarbejde og de rigtige personer.

Grunden til resten ikke betyder noget er, at jeg har ikke behov for at blive af- eller bekræftet i sortiment eller muligheder. Jeg er ikke i tvivl i det henseende.

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:46

Hej

Jeg vil gerne høre mere om dette møde. Holder du det i jylland så så vil jeg gerne bidrage med min erfaring. Jeg er i Agel og Konen er i Forever og der er ca. 3 års erfaring i tasken.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

www.bricksite.com/no_money

Tilmeldt 16. Aug 09
Skrevet kl. 17:53

Hej Keld

Mange tak for svar. Rart at få korrekt respons på sit indlæg.

Det er ikke noget problem at komme til Jylland og hilse på, jeg skal til Holland på et tidspunkt i Sep/Okt og så kan jeg meget vel lægge vejen omkring jer. Inden kan vi naturligvis telefonisk snakke tingene igennem, så I kan af- eller bekræfte om I ønsker at holde mødet. Der er som skrevet ingen økonomi i dette og jeg skal ikke sælge noget.

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:43

Ok kom med en dato så hurtig du kan. Måske er der flere fra jylland der er med på vognen. Du kan kontakte inde på hjemmesiden.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

www.bricksite.com/no_money

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 02:43

hej Keld

har du kontakt til Karl Frost ???

hvis ikke drop mig lige en mail

mvh Karsten

agel senior manager

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)