Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikkert at vælge gigahost?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal til at vælge webotel i forbindelse med, at jeg skal lave et cashback site. Min første ide var at vælge gigahost, men har nu fundet ud af, at de har haft mange sikkerhedsproblemer, hvilket måske ikke er det bedste, når man har en database med point, kodeord, emails osv.

Men nu ved jeg så ikke hvad jeg skal vælge. Mange anbefaler savage.net, men det understøtter kun 1 domæne. Jeg har 3 forskellige domæner til siden, som der skal laves en form for redirect på. Kan det godt laves alligevel?

Nogen der har andre forslag, eller evt. erfaringer med gigahost og savage?

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Mark Aron Thomsen

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:44

heja aron

servage kan du have ubegranse domænder som på Gigahost jeg har selv servage og r super glade for dem og har 7 domænder hos dem på samme hotel

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 19:52

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 19:52

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:55

Jeg har selv hostet en 10-15 domæner hos gigahost. Har haft dem der i over et år, og har indtil for få uger siden været yderst tilfreds. Deres kontrolpanel er meget logisk bygget op, og prisen er bestemt rimelig. Her det sidste stykke tid har jeg dog haft problemer med at mine servere ofte er nede. Og som andre også påpeger, så er de meget dårlige til at informere om når deres servere er nede.

Så når deres servere kører, så er det et super webhotel. Men når de er nede, så er der absolut intet support!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 20:00

Tak for svarene alle.

Jeg har også fået et tilbud fra secrethost.dk, hvilket også virker som en god pris. Hvad siger folk til dem og hvad ville i såfald være bedst i jeres mening af secrethost og servage?

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:06

jeg  er 100% til servage har haft dem i snart 2 år uden problemer og de er nemme og arbejde sammen med dog er deres danske suport den beste men den engelske der de pæn hurtige

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:07

Hehe har nemlig samme problem, det er serveren web11.

Men ellers er gigahost super !

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:20

Arlo:

Hehe har nemlig samme problem, det er serveren web11.

Men ellers er gigahost super !

Præcist! Jeg har været så tilfreds med dem det sidste år, og så pludselig begynder deres server at fucke op. Har skrevet til dem 103910239102 gange, men får intet svar :S

Fra Brønshøj
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:36

Hvis problemet har været så omfattende, kunne det vel tænkes at en lige så omfattende mail-storm har ramt support afdelingen, og dereaf lang tid før et evt. svar.
Man må jo formode at der arbejde x-antal personer i support, som kan klare x-antal besvarelser om dagen.

Uden at vide overhovedet, hvor omfattende det har været selvfølgelig.
Det va blot en tanke

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)