Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikkert at vælge gigahost?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror vidst jeg kom til at sende direkte til dig.. Beklager :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:33

Jeg har brugt Gigahost til mine 10+ domæner de sidste 2 år. Jeg har kun været tilfreds med dem.

Jeg har 2 gange oplevet at serveren har været nede, og dette har kun været mellem en ½ time og 1 time.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:50

Jeg har konti og websites hos både Gigahost og Servage.

Gigahost er jeg fint tilfreds med. I forhold til prisen er det en fin tjeneste, de driver. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet nævneværdige problemer, og har faktisk også fået hurtig og god respons, de få gange jeg har henvendt mig til supporten.

Servage er en anden sag. De har langsomme responstider - især på databaseserverne, og så har jeg også oplevet temmeligt meget nedetid i perioder. Jeg vil ikke anbefale Servage til andet brug end tests og småsider, hvor man ikke bekymrer sig alt for meget for oppetider og især brugernes indtryk ved besøg på langsomme sider.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:55

Jeg har brugt gigahost i 3-4 år nu, og har ca. 40-50 sites kørende på mit webhotel. Det kører helt fint og stabilt, og jeg er glad for det..Jeg har i hvert fald ikke haft nogle bemærkelsesværdige problemer, og de svarer hurtigt på deres support.

Dbh. Yngvi

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:56

Andre der er enig med Frank Hellerup Madsen i, at Servage har langsomme resonstider? Havde egentligt tænkt mig at vælge servage, men hvis det bliver for langsomt for brugeren, vil jeg se, om jeg kan finde noget andet.

Er stadig betænkelig ved at bruge gigahost, pga. deres dårlige omtale, specielt på sikkerhedsområdet.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:01

Hvis du vil være seriøst mht. stabilitet, sikkerhed og hastighed skal du ikke vælge nogen af dem, men derimod en professionel webhosting leverandør, men til den type site du har der ville jeg umiddelbart vælge en af de billige løsninger hos f.eks. Suft-town, de er godtnok billige og "discount" ... men de er som regel væsentligt mere stabile end de ovennævnte og de har trods alt support man kan ringe til, OG priser der er til at betale på en SU :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)