Jeg har konti og websites hos både Gigahost og Servage.
Gigahost er jeg fint tilfreds med. I forhold til prisen er det en fin tjeneste, de driver. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet nævneværdige problemer, og har faktisk også fået hurtig og god respons, de få gange jeg har henvendt mig til supporten.
Servage er en anden sag. De har langsomme responstider - især på databaseserverne, og så har jeg også oplevet temmeligt meget nedetid i perioder. Jeg vil ikke anbefale Servage til andet brug end tests og småsider, hvor man ikke bekymrer sig alt for meget for oppetider og især brugernes indtryk ved besøg på langsomme sider.
Jeg har brugt gigahost i 3-4 år nu, og har ca. 40-50 sites kørende på mit webhotel. Det kører helt fint og stabilt, og jeg er glad for det..Jeg har i hvert fald ikke haft nogle bemærkelsesværdige problemer, og de svarer hurtigt på deres support.
Andre der er enig med Frank Hellerup Madsen i, at Servage har langsomme resonstider? Havde egentligt tænkt mig at vælge servage, men hvis det bliver for langsomt for brugeren, vil jeg se, om jeg kan finde noget andet.
Er stadig betænkelig ved at bruge gigahost, pga. deres dårlige omtale, specielt på sikkerhedsområdet.
Hvis du vil være seriøst mht. stabilitet, sikkerhed og hastighed skal du ikke vælge nogen af dem, men derimod en professionel webhostingleverandør, men til den type site du har der ville jeg umiddelbart vælge en af de billige løsninger hos f.eks. Suft-town, de er godtnok billige og "discount" ... men de er som regel væsentligt mere stabile end de ovennævnte og de har trods alt support man kan ringe til, OG priser der er til at betale på en SU :)