Tilbage til mit spørgsmål. Er der nogen der synes det er en god adresse og evt. ville benytte sig af det?
Nu er jeg næsten lige flyttet til øen, så kender ikke København så godt endnu. Men ser da attraktivt ud, så tæt på søerne og Langelinie. Det eneste 'minus' jeg som sådan ser ved adressen, er måske at den ikke er videre "kendt" - misforstå mig ret. Havde det f.eks. været Frederiksberg Allé, Gammel Kongevej eller lignende, ville selv ignorante Nordjyder som jeg vide hvad du talte om .
Hvis du evt. fandt en sjov 'vinkel' på det, ville det helt sikkert godt kunne sælges. Her tænker jeg et eller andet ala. "Vil du have en virtuel adresse med udsigt ud over søerne?".
Held og lykke med idéen og det "stjålne koncept" .
Ok, så det er altså ikke et tilbud, du selv har fået, som nogle af de andre troede.
Jeg kan jo en smule inhabil i denne sag, så det må de andre afgøre, men jeg kunne da også godt tænke mig at vide - ligesom Miriam - hvilket firma, der står bag - og hvilken sal det ligger på, for
Nordborggade 9, 2 th, 2100 Kbh Ø lyder knap så fedt som Nordborggade 9, 2100 Kbh Ø
Ja ja.. I get it - and maybe not. Hvis det er en forespørgsel, så har jeg misforstået. Men ellers er det da sjovt at prisen er præcis den samme. Jeg har undersøgt markedet, og alle andre steder koster 700-1100 kr. pr. måned, da jeg fastsatte vores priser.
Læser du trådstarters tekst og bemærker det afsluttes med et spørgsmålstegn?
Ok, så det er altså ikke et tilbud, du selv har fået, som nogle af de andre troede.
Jeg kan jo en smule inhabil i denne sag, så det må de andre afgøre, men jeg kunne da også godt tænke mig at vide - ligesom Miriam - hvilket firma, der står bag - og hvilken sal det ligger på, for
Nordborggade 9, 2 th, 2100 Kbh Ø lyder knap så fedt som Nordborggade 9, 2100 Kbh Ø
Adressen er Nordborggade 9 st. th.
Udlejer vil gerne leje den til mig, men det står tom lige nu. Den står derfor ikke i noget firma endnu
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør
Tilbage til mit spørgsmål. Er der nogen der synes det er en god adresse og evt. ville benytte sig af det?
Nu er jeg næsten lige flyttet til øen, så kender ikke København så godt endnu. Men ser da attraktivt ud, så tæt på søerne og Langelinie. Det eneste 'minus' jeg som sådan ser ved adressen, er måske at den ikke er videre "kendt" - misforstå mig ret. Havde det f.eks. været Frederiksberg Allé, Gammel Kongevej eller lignende, ville selv ignorante Nordjyder som jeg vide hvad du talte om .
Hvis du evt. fandt en sjov 'vinkel' på det, ville det helt sikkert godt kunne sælges. Her tænker jeg et eller andet ala. "Vil du have en virtuel adresse med udsigt ud over søerne?".
Held og lykke med idéen og det "stjålne koncept" .
All the best
Kasper A
Hehe, tak for det. Lyder som en sjov idé, men der er trods alt et par hundrede meter til søerne.
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør
Jeg synes ikke, det er en specielt god adresse. Men det er Frederiksberg Allé 17, 4. sal heller ikke, og ikke desto mindre har vi et par kunder, som har fået "adresseservice" hos os, så jeg tror ikke, at det er vejnavnet alene, der betyder noget men også servicen og hvad der i øvrigt foregår i lokalerne.