Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuel adresse på Nordborggade

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

om postnr. er kbh k eller kbh ø er for mig ligemeget, tror ikke det ene har mere prestige end det andet..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Davallen:

Tilbage til mit spørgsmål. Er der nogen der synes det er en god adresse og evt. ville benytte sig af det? 

Nu er jeg næsten lige flyttet til øen, så kender ikke København så godt endnu. Men ser da attraktivt ud, så tæt på søerne og Langelinie. Det eneste 'minus' jeg som sådan ser ved adressen, er måske at den ikke er videre "kendt" - misforstå mig ret. Havde det f.eks. været Frederiksberg Allé, Gammel Kongevej eller lignende, ville selv ignorante Nordjyder som jeg vide hvad du talte om Wink.

Hvis du evt. fandt en sjov 'vinkel' på det, ville det helt sikkert godt kunne sælges. Her tænker jeg et eller andet ala. "Vil du have en virtuel adresse med udsigt ud over søerne?".

Held og lykke med idéen og det "stjålne koncept" Wink.

All the best

Kasper A

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 16:17

Rønlund:

om postnr. er kbh k eller kbh ø er for mig ligemeget, tror ikke det ene har mere prestige end det andet..

Ok tak for det!

Hvad med jer andre?

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra København K
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 16:18

Ok, så det er altså ikke et tilbud, du selv har fået, som nogle af de andre troede.

Jeg kan jo en smule inhabil i denne sag, så det må de andre afgøre, men jeg kunne da også godt tænke mig at vide - ligesom Miriam - hvilket firma, der står bag - og hvilken sal det ligger på, for

Nordborggade 9, 2 th, 2100 Kbh Ø
lyder knap så fedt som
Nordborggade 9, 2100 Kbh Ø

http://www.skindergade15.dk 
Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:21

DorteGro:

Ja ja.. I get it - and maybe not.
Hvis det er en forespørgsel, så har jeg misforstået.
Men ellers er det da sjovt at prisen er præcis den samme. Jeg har undersøgt markedet, og alle andre steder koster 700-1100 kr. pr. måned, da jeg fastsatte vores priser.

Læser du trådstarters tekst og bemærker det afsluttes med et spørgsmålstegn?

Iøvrigt er konceptet gammelt...

Fra København K
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 16:23

Hej Kasper

Super god idé.
"Vil du have en virtuel adresse med udsigt til Rundetårn" ...
Copycat længe leve :)

http://www.skindergade15.dk 
Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 16:24

DorteGro:

Ok, så det er altså ikke et tilbud, du selv har fået, som nogle af de andre troede.

Jeg kan jo en smule inhabil i denne sag, så det må de andre afgøre, men jeg kunne da også godt tænke mig at vide - ligesom Miriam - hvilket firma, der står bag - og hvilken sal det ligger på, for

Nordborggade 9, 2 th, 2100 Kbh Ø
lyder knap så fedt som
Nordborggade 9, 2100 Kbh Ø

Adressen er Nordborggade 9 st. th.

Udlejer vil gerne leje den til mig, men det står tom lige nu. Den står derfor ikke i noget firma endnu

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Skrevet kl. 16:26

Kasper-A:

Davallen:

Tilbage til mit spørgsmål. Er der nogen der synes det er en god adresse og evt. ville benytte sig af det? 

Nu er jeg næsten lige flyttet til øen, så kender ikke København så godt endnu. Men ser da attraktivt ud, så tæt på søerne og Langelinie. Det eneste 'minus' jeg som sådan ser ved adressen, er måske at den ikke er videre "kendt" - misforstå mig ret. Havde det f.eks. været Frederiksberg Allé, Gammel Kongevej eller lignende, ville selv ignorante Nordjyder som jeg vide hvad du talte om Wink.

Hvis du evt. fandt en sjov 'vinkel' på det, ville det helt sikkert godt kunne sælges. Her tænker jeg et eller andet ala. "Vil du have en virtuel adresse med udsigt ud over søerne?".

Held og lykke med idéen og det "stjålne koncept" Wink.

All the best

Kasper A

Hehe, tak for det. Lyder som en sjov idé, men der er trods alt et par hundrede meter til søerne.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:47

Jeg synes ikke, det er en specielt god adresse. Men det er Frederiksberg Allé 17, 4. sal heller ikke, og ikke desto mindre har vi et par kunder, som har fået "adresseservice" hos os, så jeg tror ikke, at det er vejnavnet alene, der betyder noget men også servicen og hvad der i øvrigt foregår i lokalerne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:55

God adresse for mig ville være Bynavn C Og gaden skulle være enkelt Og ingen th, tv eller sal. !

OpretGratis.dk

Dronningborg Allè 20

xxxx København

Ville være og fortrække hvis det var mig

Mikkel

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)