Vil da egentlig godt høre, hvad du er kommet frem til med ovennævnte adresse. Jeg kender ikke selv adressen. Hvad hedder firmaet, man lejer adressen af?
sølv postadressekun kr. 299 (399,-). - din nye firmaadresse kan registreres i CVR registret - dit firmanavn kommer på døren - breve indsamles, sorteres og videresendes 1 gang pr. uge - brevporto er inkluderet i prisen - pakker modtages eller videresendes efter dine anvisninger
Tvivler stærkt på at I var de første der fandt på det koncept. Idéen har fungeret længe i f.eks. USA og mange andre lande. At I allerede er på markedet, betyder ikke at der ikke kan være andre?
Ja ja.. I get it - and maybe not. Hvis det er en forespørgsel, så har jeg misforstået. Men ellers er det da sjovt at prisen er præcis den samme. Jeg har undersøgt markedet, og alle andre steder koster 700-1100 kr. pr. måned, da jeg fastsatte vores priser.
sølv postadressekun kr. 299 (399,-). - din nye firmaadresse kan registreres i CVR registret - dit firmanavn kommer på døren - breve indsamles, sorteres og videresendes 1 gang pr. uge - brevporto er inkluderet i prisen - pakker modtages eller videresendes efter dine anvisninger
Som de andre skriver, så er du ikke den første med det koncept.
Mit spørgsmål var, om andre ser det som en god adresse, da jeg har overvejet denne forretning. Hvis du søger efter "postadresse" på amino, finder du sikkert en masse andre der har "kopieret" dit koncept.
Tilbage til mit spørgsmål. Er der nogen der synes det er en god adresse og evt. ville benytte sig af det?
Til prisen, er der da gjort nogle overvejelser ift. mine udgifter samt arbejdstimer udfra hvor mange kunder jeg evt. ville få.
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør