Hej Aminoer, måske kan I hjælpe mig. Jeg skal have et kanon stabilt hotel, med safemode off........og når jeg mener stabilt er det virkeligt stabilt :-) Hvem bruger I ?? Det skal ikke være på amatørniveau men proffessionelt.
Mange tak, jeg prøver at se dem igennem og tage kontakt med dem, for at høre priser, partneraftaler osv.
Men selvfølgelig er der flere der har nogle bud, så skriv endelig videre på tråden. Jeg skal nok lukke tråden med svar, når jeg finder den rigtige host.
Bed evt. din kommende leverandør om nogle kundereferencer, og gerne med konkrete URL'er. En liste med firmanavne er jo ikke meget værd, hvis firmaerne blot har brugt leverandøren til oprettelse af nogle enkelte domæner
Jeg kan varmt anbefale SpecialHosting, det er professionelt og man får en kanon service :)
Kan kun anbefales!
Ved desværre at der er flere som ikke har så positiv en oplevelse af deres stabilitet... Jeg har ikke selv prøvet det, men ville nok gå efter et større firma hvis det var mig.
Ved desværre at der er flere som ikke har så positiv en oplevelse af deres stabilitet... Jeg har ikke selv prøvet det, men ville nok gå efter et større firma hvis det var mig.
Jeg ved ikke hvem der har bildt dig det der ind ... men vi får vores oppetid målt af en ekstern virsomhed, der samtidigt måler dmange af vores danske konkurrenter, herunder også nogle af de helt store, og vi ligger over de fleste af de store i oppetid.
De (få) kunder hos os der har oplevet mærkbbare nedetider er typisk dem som sparer backuppen væk, eller dem som ønsker at køre meget mere på et webhotel eller en vserver end vi anbefaler, og i den slags ilfælde kan vi ikke rigtig gøre andet end at forklare kunden at de altså har gang i noget skidt.
Så jeg siger tak for varm luft, og beder venligst om at du ikke spreder den slags misinformation en anden gang.