Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stabilt webhotel søges!!!!!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 23:00

...og vi kører også al vores hosting gennem activewebs.dk - det har altid fungeret og vi er meget tilfredse!

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:06

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg ved ikke hvem der har bildt dig det der ind ... men vi får vores oppetid målt af en ekstern virsomhed, der samtidigt måler dmange af vores danske konkurrenter, herunder også nogle af de helt store, og vi ligger over de fleste af de store i oppetid.

De (få) kunder hos os der har oplevet mærkbbare nedetider er typisk dem som sparer backuppen væk, eller dem som ønsker at køre meget mere på et webhotel eller en vserver end vi anbefaler, og i den slags ilfælde kan vi ikke rigtig gøre andet end at forklare kunden at de altså har gang i noget skidt.

Så jeg siger tak for varm luft, og beder venligst om at du ikke spreder den slags misinformation en anden gang.

Prøver bare at hjælpe med at besvare spørgsmålet bedst muligt, udfra min egen erfaring og har udfra hvad hørt fra andre web-folk. Jeg vidste udmærket godt at du ville svare hurtigt tilbage på min kommentar, så du har jo haft en god mulighed for at få aflivet nogle rygter. Og det synes jeg da lykkedes meget godt med den uddybende information du skrev. 

Det kan have store konsekvenser for nogle virksomheder, hvis deres website er nede. Derfor ville jeg ikke bare sige "go for it" når jeg ved at der har været tilfælde med nedetid hos jer. Det er ikke noget angreb på din virksomhed -  jeg vil bare hjælpe spørgeren bedst muligt uden at være en "rygklapper". Bare fordi man er Amino er man jo ikke helliget for kritik - i hvert fald ikke fra mig. 

Ingen host har 100% oppetid, så jeg har måske bare hørt fra nogen der hører til de 0,001% som oplever nedetid hos jer...

Men lad os nu lade det ligge - du har jo begrundet det ganske fint i dit svar :) 

Mvh René

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 06:23

Det er rigtig fint :-) dejligt med nogen at vælge imellem. En lille kommentar som jeg slet ikke er siker på *S* Med hensyn til Activeweb, så synes jeg mange gange at Amino har været nede eller så godt som, fordi den var så langsom. Om dette er pga. hotellet fordi eks. for langsomme database kald eller om det er fra Amino...det er jeg ikke klar over.

Men jeg kikker på dem :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 07:38

Aminos ustabilitet skyldes ikke deres udbyder men valg af platform (microsoft pjat) og den måde det bruges på (amino staff :P).

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:29

Wellejus: Jammen tak for uddybning da

Henriette: Ligepræcis Amino er offer for sin egen success ... Amino har haft sin egen dedikerede server meget længe, men besøgstal er simpelthen eksploderet så det har været nødvendigt at opgraderer.

Ronni: Det ér faktisk muligt at lave noget stabilt på Microsoft ... det er blot væsentligt mere omkostningsbetonet end en tilsvarende løsning kunne laves på Unix.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:41

Ja selvfølgelig er det muligt at lave noget stabilt på MS også - jeg skød lidt med et glimt i øjet ;)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:19

Nu har du fået en masse input, men hvad er dit budget til dette?

Pris og kvalitet (oppetid) hænger typisk sammen. Du får typisk en SLA med højere oppetid og garantier på dette hvis du ofrer noget mere. Det kunne også tænkes at du ønsker at kunne ringe til supporten. Dette koster også typisk lidt og her Surftown mig bekendt de eneste der tilbyder telefonsupport i det billige segment.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)