|
...og vi kører også al vores hosting gennem activewebs.dk - det har altid fungeret og vi er meget tilfredse!
Mvh. Anders
...og vi kører også al vores hosting gennem activewebs.dk - det har altid fungeret og vi er meget tilfredse! Mvh. Anders |
Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET
Prøver bare at hjælpe med at besvare spørgsmålet bedst muligt, udfra min egen erfaring og har udfra hvad hørt fra andre web-folk. Jeg vidste udmærket godt at du ville svare hurtigt tilbage på min kommentar, så du har jo haft en god mulighed for at få aflivet nogle rygter. Og det synes jeg da lykkedes meget godt med den uddybende information du skrev. Det kan have store konsekvenser for nogle virksomheder, hvis deres website er nede. Derfor ville jeg ikke bare sige "go for it" når jeg ved at der har været tilfælde med nedetid hos jer. Det er ikke noget angreb på din virksomhed - jeg vil bare hjælpe spørgeren bedst muligt uden at være en "rygklapper". Bare fordi man er Amino er man jo ikke helliget for kritik - i hvert fald ikke fra mig. Ingen host har 100% oppetid, så jeg har måske bare hørt fra nogen der hører til de 0,001% som oplever nedetid hos jer... Men lad os nu lade det ligge - du har jo begrundet det ganske fint i dit svar :) Mvh René |
Det er rigtig fint :-) dejligt med nogen at vælge imellem. En lille kommentar som jeg slet ikke er siker på *S* Med hensyn til Activeweb, så synes jeg mange gange at Amino har været nede eller så godt som, fordi den var så langsom. Om dette er pga. hotellet fordi eks. for langsomme database kald eller om det er fra Amino...det er jeg ikke klar over. Men jeg kikker på dem :-) |
Aminos ustabilitet skyldes ikke deres udbyder men valg af platform (microsoft pjat) og den måde det bruges på (amino staff :P). |
Wellejus: Jammen tak for uddybning da Henriette: Ligepræcis Amino er offer for sin egen success ... Amino har haft sin egen dedikerede server meget længe, men besøgstal er simpelthen eksploderet så det har været nødvendigt at opgraderer. Ronni: Det ér faktisk muligt at lave noget stabilt på Microsoft ... det er blot væsentligt mere omkostningsbetonet end en tilsvarende løsning kunne laves på Unix.
|
Ja selvfølgelig er det muligt at lave noget stabilt på MS også - jeg skød lidt med et glimt i øjet ;) |
Nu har du fået en masse input, men hvad er dit budget til dette? Pris og kvalitet (oppetid) hænger typisk sammen. Du får typisk en SLA med højere oppetid og garantier på dette hvis du ofrer noget mere. Det kunne også tænkes at du ønsker at kunne ringe til supporten. Dette koster også typisk lidt og her Surftown mig bekendt de eneste der tilbyder telefonsupport i det billige segment. |