Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til udseende af produktoversigt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Snup først et kig på http://www.ongear.dk/shop/index.php?cPath=8473_8563

Jeg er ved at lave nogle tests med Google Website Optimizer for at få konveteringsprocenten op, men jeg er simpelthen gået tør for idéer.

Jeg ved godt at produktoversigten ser uoverskuelig ud, derfor vil jeg hører om der er nogen af jer der har en idé til en ny opsætning eller nogle små ændringer som jeg bør prøve? Jeg synes at have prøvet alt, uden det ændre det mindste i mine konveteringsprocenter.

Gerne links til andre sider eller en paint tegning.

Glæder mig til at se hvad folk har af idéer Big Smile

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 11:58

hejsa

kunn det måske være en mulighed at oprette nogen større hovedkategorier, og så på den måde korte lidt ned på alle katgorierne på forsiden, ved at få lagt dem ind under de overordnede? så du feks kun har ca 20 hovedkategorier på forsiden?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54

Rose:

hejsa

kunn det måske være en mulighed at oprette nogen større hovedkategorier, og så på den måde korte lidt ned på alle katgorierne på forsiden, ved at få lagt dem ind under de overordnede? så du feks kun har ca 20 hovedkategorier på forsiden?

Det har jeg længe også villet gøre, men har endnu ikke fundet den rigtige struktur. Jeg ved godt det er uoverskueligt som det er nu, men når vi prøver at flytte kategorier begynder folk at ringe og spørge hvor vi har det og det henne af. Jeg tror kategoristrukturen bliver lavet i når søgefunktionen bliver forbedret.

Men med mit oprindelige indlæg mente jeg mere produktvisningen. Altså den måde vi lister produkterne på ned af siden.

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:20

Hej Dennis

Jeg må indrømme at jeg bliver helt forpustet når jeg surfer rundt på din side. Umiddelbart tror jeg at det er fordi der er meget lidt luft mellem tekst, billeder og produkter, og farverne ikke er harmoniske.

Menuen til venstre er MEGET lang og det er måske OK, men er der en speciel grund til at menuen folder sig ud i undermenuer når du alligevel viser undermenuerne som billeder til højre for den.

Jeg gik så ind for at se på Spinningbluser, og her står (efter min smag) produkterne meget tæt og med alle de lyse  blå/grå farver flyder det hele lidt sammen og bliver uoverskueligt.

Jeg ville så gerne se et billede af en trøje i stort format, men der åbner sig bare et billede af samme størrelse som i oversigten ... det skal være STORT så jeg kan se detaljerne.

Du viser også under denne trøje "Produkter i samme kategori" ... det kunne måske være "Produkter som passer til" ... for jeg har lige set alle produkterne i denne gruppe og udvalgt denne ene trøje som jeg gerne vil se mere til. På dette stadie af min søgen, er det irrelevant for mig at du også har en spinningbluse til damer i kategorien.

Jeg har lagt en enkelt vare i kurven, men ude på forsiden viser den at jeg har 6 varer i kurven, og hvis jeg tilføjer endnu et produkt til kurven viser den at jeg nu har 7 varer i kurven ... selvom den kun viser 2 når jeg går ind og kigger.

For hver gang jeg lægger en vare i kurven kommer jeg ind og ser hvor meget jeg har købt ... Det gør mig hver gang opmærksom på at jeg nu er ved at bruge penge... og jo flere gange jeg ser hvor dyrt det bliver jo mere kolde fødder får jeg mht. til købet.

På dette tidspunkt har jeg brugt 3-4 minutter og er lidt irriteret over at det hele ikke bare spiller, og derfor taber du mig som kunde. Det vil nu tage mig 15 sekunder at finde en alternativ webshop som måske eller måske ikke gør det bedre .... pointen er bare at jeg forsvinder og måske ikke kommer igen.

Jeg vil derfor foreslå dig at få luft og harmoniske farver ind i produktoversigten. Gem så mange oplysninger som muligt til jeg klikker mig ind på varen.

Jeg håber at det kunne bruges, og held og lykke med det.

Masser af hilsner, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12

Hej igen.. Tak for det lange svar.

Jeg ved godt at jeg altid har været dum til at presse tingene samme og svært ved at give tingene luft (Luft er jo bare spild plads i min verden).

At vi endnu ikke har store billeder til alle vores produkter er jeg også rigtig ked af, men med 2700 billeder, så tager det rigtig langtid at få taget gode billeder af det hele (Producenterne inden for vores branche er nemlig rigtig dårlige til at skaffe de gode billeder til os, som sælger deres produkter).

Angående produkter som passer til så laver vi løbende det vi kalder valgmuligheder som er varer, som passer til, men dette er et kæmpe arbejde, som vi tager gennem tid. Alle de varer som bliver efterspurgt mest bliver opdateret først, både billeder, tekst og varer som passer til.

Stenhoej:
Jeg har lagt en enkelt vare i kurven, men ude på forsiden viser den at jeg har 6 varer i kurven, og hvis jeg tilføjer endnu et produkt til kurven viser den at jeg nu har 7 varer i kurven ... selvom den kun viser 2 når jeg går ind og kigger.

Jeg ved desværre ikke hvad der lige er gået galt i dit tilfælde, jeg kan umildbart ikke fremprovokerer fejlen, men vil selvfølgelig holde øje med den.

At man kommer direkte til kurven er et bevidst valg. Det giver simpelthen mere salg, præcis modsat det du siger. Vi har testet mange forskellige kombination og det giver klart flest ordre at sende folk til kurven efter tilføjelse, hvor ordre volumen forbliver uændret.

Jeg har også en hel ny side på tegnebrættet, men det tager tid at få det hele lavet korrekt, derfor vil jeg gerne have nogle små idéer til ændringer jeg hurtigt kan foretage, så som flyt den boks der over, fjern det, ændre det osv. Hvis du eller en anden har nogle små forslag der ville jeg blive rigtig glad.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:00

Hej WooX

Det er ret svært (læs umuligt) at give dig en specifik løsning på hvad du mangler, og alene det at du siger du er løbet tør for ideer siger mig måske du ikke har forstået hvad dine kunders problem reelt set er. 

Det er med konverteringsoptimering som det er med alkoholikere, først skal man erkende man har et problem (det har du gjort lyder det til) dernæst man skal forstå dybden i problemet, og først derefter skal man begynde at imødegå problemet i kontrollerede tests. 

hvordan har dine tests kørt ? hvad har du prøvet? har du kigget nøje på den trafik der kommer ind, og om du møder kunderne i den kontekst de lander på siden i?

Hvis du er interesseret vil jeg gerne kigge på din analytics for at se om jeg kan grave lidt dybere i dit problem.

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16

Karsten Lund:

Hej WooX

Det er ret svært (læs umuligt) at give dig en specifik løsning på hvad du mangler, og alene det at du siger du er løbet tør for ideer siger mig måske du ikke har forstået hvad dine kunders problem reelt set er. 

Det er med konverteringsoptimering som det er med alkoholikere, først skal man erkende man har et problem (det har du gjort lyder det til) dernæst man skal forstå dybden i problemet, og først derefter skal man begynde at imødegå problemet i kontrollerede tests. 

hvordan har dine tests kørt ? hvad har du prøvet? har du kigget nøje på den trafik der kommer ind, og om du møder kunderne i den kontekst de lander på siden i?

Hvis du er interesseret vil jeg gerne kigge på din analytics for at se om jeg kan grave lidt dybere i dit problem.

-Karsten

Hej Karsten og tak for din indlæg. Det jeg er løbet tør for idéer til er hvordan tingene skal se ud, altså opstillingen. Jeg har testet nogle så ændringer, som intet har givet. Jeg er opmærksom på hvor folk lander og vores hovedkategorier de generelle har også underkategorier, så man ikke lander sted med alverdens varer, fx ordet cykler linker til http://www.ongear.dk/shop/index.php?cPath=8044

Jeg har nu startet et nyt eksperiment hvor jeg har ændret produktvisning som set på billedet: http://img8.imageshack.us/img8/305/98200950.jpg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)