Hej Dennis
Jeg må indrømme at jeg bliver helt forpustet når jeg surfer rundt på din side. Umiddelbart tror jeg at det er fordi der er meget lidt luft mellem tekst, billeder og produkter, og farverne ikke er harmoniske.
Menuen til venstre er MEGET lang og det er måske OK, men er der en speciel grund til at menuen folder sig ud i undermenuer når du alligevel viser undermenuerne som billeder til højre for den.
Jeg gik så ind for at se på Spinningbluser, og her står (efter min smag) produkterne meget tæt og med alle de lyse blå/grå farver flyder det hele lidt sammen og bliver uoverskueligt.
Jeg ville så gerne se et billede af en trøje i stort format, men der åbner sig bare et billede af samme størrelse som i oversigten ... det skal være STORT så jeg kan se detaljerne.
Du viser også under denne trøje "Produkter i samme kategori" ... det kunne måske være "Produkter som passer til" ... for jeg har lige set alle produkterne i denne gruppe og udvalgt denne ene trøje som jeg gerne vil se mere til. På dette stadie af min søgen, er det irrelevant for mig at du også har en spinningbluse til damer i kategorien.
Jeg har lagt en enkelt vare i kurven, men ude på forsiden viser den at jeg har 6 varer i kurven, og hvis jeg tilføjer endnu et produkt til kurven viser den at jeg nu har 7 varer i kurven ... selvom den kun viser 2 når jeg går ind og kigger.
For hver gang jeg lægger en vare i kurven kommer jeg ind og ser hvor meget jeg har købt ... Det gør mig hver gang opmærksom på at jeg nu er ved at bruge penge... og jo flere gange jeg ser hvor dyrt det bliver jo mere kolde fødder får jeg mht. til købet.
På dette tidspunkt har jeg brugt 3-4 minutter og er lidt irriteret over at det hele ikke bare spiller, og derfor taber du mig som kunde. Det vil nu tage mig 15 sekunder at finde en alternativ webshop som måske eller måske ikke gør det bedre .... pointen er bare at jeg forsvinder og måske ikke kommer igen.
Jeg vil derfor foreslå dig at få luft og harmoniske farver ind i produktoversigten. Gem så mange oplysninger som muligt til jeg klikker mig ind på varen.
Jeg håber at det kunne bruges, og held og lykke med det.
Masser af hilsner, Carsten