Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-commerce bedste betalte løsning.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siddet og kigget på

http://www.scannet.dk/dk/
åbner i et nyt vindue

Jeg har siddet og kigget på tilbud omkring forskellige webshops, nogen med månedlig betaling osv.

Hvad er bedst og kan betale sig?
Det skulle gerne være nemt at opdatere og har ikke tid samt er ikke en haj til at rette eventuelle fejl med siden.

Kender i nogle gode alternativer? måske billigere?

Virker den profilering funktion på scannet tilfredsstillende, som koster 200 kr om måneden?

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:50

Hej Martin,

Det kommer helt an på dit ambitionsniveau.

Vi stod overfor netop din problem stilling for 6 måneder siden, vi skulle beslutte hvilken SaaS platform vi ville tilbyde vores kunder.

Vi har prøvet Scannet, Dandomain og nogle af de andre udbydere - men fælles for dem alle er at de har nogle år på bagen, og er langt bagud iforhold til brugervenlighed mv.
Den eneste som kan opnå et relativt flot resultat er Dandomain, dog efter du har smidt 40.000 efter et bureau der sidder og laver det unikke design for dig.

Vi valgte SmartWeb shoppen som er lavet af et dygtigt udviklerteam i Århus. Shoppen er gennemført, og utrolig brugervenlig, både for dig som skal administrere shoppen men også for kunderne.
Dertil kommer det selvfølgelig at shoppen er søgemaskineoptimeret, hvor der er taget højde for de gængse faldgrupper som vi ser igen og igen på f.eks. Scannet.

Hvis det har interesse vil jeg gerne sætte en demo op til dig?

Hvis du har spørgsmål kan du ringe direkte til os på 89 938 138.

Mvh
Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54

Hej

Jeg skal ikke lige kunne sige hvad der skulle være godt i din situation, da du intet skriver om dine krav, ønsker, ambitioner, strategi og mål mm.

Men Scannet benyttes af rigtig mange e-købmænd idag, så hvis du vil undgå involvering i IT projekter, så er denne type løsning nok at fortrække.

Alternativ kan du også kigge på konkurrenten DanDomain, som snart kommer med en helt ny version af deres webshop, her kan du teste en komplet version i 30 dage.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 09:58

Henrik :

Vi valgte SmartWeb shoppen som er lavet af et dygtigt udviklerteam i Århus. Shoppen er gennemført, og utrolig brugervenlig, både for dig som skal administrere shoppen men også for kunderne.
Dertil kommer det selvfølgelig at shoppen er søgemaskineoptimeret, hvor der er taget højde for de gængse faldgrupper som vi ser igen og igen på f.eks. Scannet.

Vi har fået udviklet en smartweb shop af Henrik - ovenstående. Vi er yderst tilfredse. Vi kiggede os meget rundt - også på dandomain, men fandt at smartweb shoppen var mere brugervenlig og have flere finesser, som vi kunne bruge. Og så må jeg sige, at vi kunne ikke finde en bedre webdesigner end Henrik. Han gør godt nok et stort stykke arbejde.

Venlig hilsen

Louise Berg

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 09:59

glemte lige at skrive, at vi tidligere har haft en e-commerce shop. Denne var OK, men slet ikke på højde med mulighederne ved SmartWeb.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:14

Henning Wraae:
Men Scannet benyttes af rigtig mange e-købmænd idag, så hvis du vil undgå involvering i IT projekter, så er denne type løsning nok at fortrække.
Alternativ kan du også kigge på konkurrenten DanDomain, som snart kommer med en helt ny version af deres webshop, her kan du teste en komplet version i 30 dage.

. . . øh, mener du ikke, at det er ScanNet der kommer med en helt ny version - det har de i hvert fald oplyst til mig.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:19

Jeg fik af vide af scannet at der kom et nyt system for 5 måneder siden, men jeg spurgte så en supporter for en måned siden og der kom intet nyt system. Jeg flytter til Dandomain inden for et par måneder, og det er noget jeg glæder mig meget til!

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:21

Til Martin a

Jeg valgte i sin tid Scannet, da jeg ikke ville bruge tid og penge på en speciel udviklet webshop - og har desuden heller ikke evnen til selv at gøre det..

Den jeg har, er nem at rette og ændre på, og den kører desuden upåklageligt.

Ganske vist kan der måske mangle diverse fancy ting, men mon kunderne ser det det? Jeg tror det ikke, når jeg ser på den omsætning der genereres.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:25

Bautik:
Jeg fik af vide af scannet at der kom et nyt system for 5 måneder siden, men jeg spurgte så en supporter for en måned siden og der kom intet nyt system.

Den 5-8-2009 skrev ScanNet således til mig:
DanDomain er kommet ud med en ny shop for ikke så lang tid siden, vores nye shop der bygget fra grunden og op, og altså intet har fra den gamle shop kommer i løbet af vinteren, og har alle de moderne features som vores shop rigtig nok mangler, f.eks. Gavekort function, bedre rabat function og meget meget mere.

Rent designmæssigt er den også lang mere avanceret og der nu mulighed for at f.eks. sætte indkøbskurven (den lille man altid får så man nemt kan se hvad man har købt og beløb) lige hvor man har lyst så skulle man få lyst til at placere den oven over banneret eller i bunden, ja så kan man det, og så det ret simpelt.

Jeg kan dog ikke give en præcis dato eller lign. For hvornår den kommer og jeg kan heller ikke fortælle så meget om features, da vi først lige har fået adgang til at se den.

. . . og denne melding får mig ikke til at flytte, hvis det holder det de skriver, at de kommer i løbet af vinteren.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45

Hej Knud

Jeg kender ikke så meget til Scannet og hvad de har på tegnebrættet, men det gør jeg derimod til DanDomain.

For det første er vi DanDomain Partner og det betyder i al fald for os at vi er i tæt dialog med hinanden om at hjælpe vores fælles kunder bedst muligt.

DanDomain kommer med løbende mellemrum med opdateringer til shoppen.

De optimeringer som meget få e-købmænd ønsker og som ikke nødvendigvis vil passe alle de andre DanDomain, dem designer og udvikler vi specielle moduler til.

Men når det er sagt, så kommer der meget snart en nu version af DanDomain.

Vi har også en masse som snart lanceres på DanDomain fronten. Vi har lavet et hav af nye dynamiske moduler til DanDomains webshop, som har til formål at sikre alle vores DanDomain kunder en større omsætning.

Så DanDomain og E-handelsbureauet Wølund og Wraae gir den ekstra gas i øjeblikket, så ingen fremover, behøver at have det så svært ved at vælge den rette leverandør Big Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)