Jeg har siddet og kigget på http://www.scannet.dk/dk/ Jeg har siddet og kigget på tilbud omkring forskellige webshops, nogen med månedlig betaling osv. Hvad er bedst og kan betale sig? Kender i nogle gode alternativer? måske billigere? Virker den profilering funktion på scannet tilfredsstillende, som koster 200 kr om måneden?
|
Hej Martin,
Det kommer helt an på dit ambitionsniveau.
Vi stod overfor netop din problem stilling for 6 måneder siden, vi skulle beslutte hvilken SaaS platform vi ville tilbyde vores kunder.
Vi har prøvet Scannet, Dandomain og nogle af de andre udbydere - men fælles for dem alle er at de har nogle år på bagen, og er langt bagud iforhold til brugervenlighed mv.
Den eneste som kan opnå et relativt flot resultat er Dandomain, dog efter du har smidt 40.000 efter et bureau der sidder og laver det unikke design for dig.
Vi valgte SmartWeb shoppen som er lavet af et dygtigt udviklerteam i Århus. Shoppen er gennemført, og utrolig brugervenlig, både for dig som skal administrere shoppen men også for kunderne.
Dertil kommer det selvfølgelig at shoppen er søgemaskineoptimeret, hvor der er taget højde for de gængse faldgrupper som vi ser igen og igen på f.eks. Scannet.
Hvis det har interesse vil jeg gerne sætte en demo op til dig?
Hvis du har spørgsmål kan du ringe direkte til os på 89 938 138.
Mvh
Henrik