Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

puhh ...Så står testen ..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino's

Jeg har igennem en længere periode knoklet på en hjemmeside. Ideen var simpel. Dating på internettet er for dyrt. De gratis der er, for de findes, præsenterer ikke sig selv godt nok (ellers ville folk vel ikke betale for det) , og ikke mindst. Så SKAL kærlighed være gratis. 

Så jeg skrev www.lovelii.com . Fra os, til dig, for evigt! - det er slogan'et.

Jeg har programmeret meget af mit liv, været meget intereseret i Photoshop og Illustrator og nu, sociale medier

Det er svært at sige om nogen vil bruge hende (lovelii er en pige), eller om jeg må se mig slået om et par måneder af serveromkostninger og for lidt søvn. 

Så hvis i gider komme med feedback ville det være fantastisk. Så jeg kan jeg i mellemtiden tage en dyb indånding efterhånden som det går op for mig at kærlighed og kildevand virker for mine brugere, men ikke kommer til at betale mine regninger. Også selvom jeg egentligt tænker. "det er så også ok"

Kærlig hilsen

Thomas Frederiksen
Administrerende Tosse

Lovelii.com 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 07:36

Dejlig overskuelig, samt flot.

Godt arbejde! :-)

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 08:05

Tusind tak :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 08:12

Hej Thomas,

Yders interessant projekt - og koncept.

Jeg kunne godt tænke mig at hjælpe dig med dit projekt, hvis det ønskes :)?

Skriv en mail til mig på mail@sunemadsen.dk, så vi kan snakke uforpligtet om det :)

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:13

Hej Thomas,

Velkommen til Amino!

Du får bare lige hurtigt mine første tanker og kun om den åbne del, da jeg ikke har tid til at oprette mig til morgen, desværre.

Det første der sprang mig i øjnene var din sammenligning med to andre datingsites. Jeg er omtrent så juridisk kompetent, som Carl Mar fungerer godt socialt, men jeg mener bare engang at have hørt noget om at man ikke må reklamere for sig selv ved at nedgøre andres priser / produkter.

Nummer to ting er, at tonen på sitet er meget venskabelig og personlig. For eksempel under betingelser punkt 3 og 7, det du skriver i parantes. Det er tydeligvis skrevet med et glimt i øjet og giver en her-er-du-velkommen-og-i-trygge-rammer agtig følelse. Men det kan tippe den anden vej også, nemlig ved at fremstå en smule useriøst og dufte for meget af et hjemme fritids projekt.

Du bør også beslutte dig for om du er "mig" eller "vi", der er enkelte steder det springer lidt. Jeg ved godt at det er fluekorpulering, men alligevel :o)

Når det er sagt, så synes jeg at designet, det jeg kan se af det, er pænt, afdæmpet og overskueligt.

Der er ingen tvivl om at du er inde på et marked med nogle tunge drenge, men jeg håber at du giver det mere end et par måneder (hvem har behov for søvn!), for det kan være svært at komme ind som en ny spiller og få folk overbevist om at du har noget ordentligt at byde på. Jeg lancerede selv boligportalen Lej 1 hjem for et halvt år siden og kæmper stadig med at få brugere til at oprette sig, både på den ene og den anden side af døren. Det er en hønen og ægget kamp. Den ene lejr vil ikke oprette sig fordi, at der ikke er nogle indlæg fra den anden lejr og omvendt.

Det bliver svært at få singlefolk til at oprette sig før der er singlefolk der har oprettet sig. Men hvis det virkelig er noget du tror på, så er det bare at fortsætte. 

Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Skrevet kl. 08:48

Hej Tommy

Du nævner en fantastisk masse ting jeg selv har tænkt over. Og det er helt sikkert at jeg skal have en helt klar tråd i hvordan jeg skriver til mine brugere.

Tonen skal være afslappet. Det er vigtigt for mig at formidle til brugeren at det her ikke er virksomhed der sidder i den anden ende. Men en programmør, en masse fantastiske mennesker der tager tid ud til at hjælpe og ikke mindst en fornemmelse om at vi sammen kan gøre det til en lidt hyggeligere verden at tumle rundt i. 

Jeg kan godt høre hvordan det lyder, som en økonød uden forankring i virkeligheden. Jeg håber det viser sig at være mere end det. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:59

Thomas Frederiksen:

Tonen skal være afslappet. Det er vigtigt for mig at formidle til brugeren at det her ikke er virksomhed der sidder i den anden ende. Men en programmør, en masse fantastiske mennesker der tager tid ud til at hjælpe og ikke mindst en fornemmelse om at vi sammen kan gøre det til en lidt hyggeligere verden at tumle rundt i. 

Jeg kan godt høre hvordan det lyder, som en økonød uden forankring i virkeligheden. Jeg håber det viser sig at være mere end det. 

hehe uanset hvordan det lyder, jeg synes dog ikke at du lyder som en uden forankring i virkeligheden Smile, og hvis det er det koncept du ønsker at føre ud i livet, så er det det du skal.

Så længe du er ærlig om din drøm for sitet, vil brugerne garanteret også opfatte din måde at kommunikere på, som værende seriøs og troværdig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)