Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering - hvor udover Google?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger i dag Google Adwords. Klikprisen er lav og det giver mig pt. en omsætning på 25x annonceudgiften, hvilket jeg er ganske tilfreds med.

Men hvilke steder vil I ellers anbefale at reklamere?

Primært vil det nok være reklame for skilte, streamere og nummerpladerammer.

Har leget med QXL tidligere, men folk prostituerer sig næsten derinde og jeg konkurrerer på kvalitet, service og pris... i dén rækkefølge, så jeg lukkede ned for det igen.

Hvor vil I anbefale at jeg smider mine penge. Hvad med Bing f.eks.?

Bemærk. Jeg skal ikke have pro hjælp til at igangsætte kampagner, jeg vil bare gerne have inputs til gode steder at smide mine annoncekroner.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:42

Hej René,

Har du overvejet de forskellige bilklubbers hjemmesider?

En annoncør på www.alfaklub.dk får i hvert fald min opmærksomhed. Smile

Der er jo masser af bilklubber. Den ovenfor nævnte har bare min opmærksomhed i særlig grad. Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 00:49

Hej John

Jeg har faktisk tænkt lidt over det og der er, i mine øjne, 2 måder at gribe det an på

1) Tage kontakt med klubben og få en annonceringsaftale

2) Få en aftale i stand om streamere og/eller nummerpladerammer til klubbens medlemmer til reduceret pris

1'eren bryder jeg mig ikke om, for jeg kan bedst lidt at ofre penge på noget, som jeg ved giver et salg som følge heraf.

Så er der 2'eren, men den skal nok tackles på en lidt speciel måde. Nu har jeg jo selv en bilklub på www.ToyotaExtreme.dk og jeg får også tit henvendelser fra firmaer der vil tilbyde det end og det andet for egen vindings skyld...

Men spørgsmålet er om det reelt er bedre at henvende mig som værende fra min egen bilklub istedet for firmaet StylingShop.dk, så er man ligesom på samme niveau som modtageren og så vil henvendelsen måske blive opfattet anderledes?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:54

Rene G:

Hej John

Jeg har faktisk tænkt lidt over det og der er, i mine øjne, 2 måder at gribe det an på

1) Tage kontakt med klubben og få en annonceringsaftale

2) Få en aftale i stand om streamere og/eller nummerpladerammer til klubbens medlemmer til reduceret pris

1'eren bryder jeg mig ikke om, for jeg kan bedst lidt at ofre penge på noget, som jeg ved giver et salg som følge heraf.

Så er der 2'eren, men den skal nok tackles på en lidt speciel måde. Nu har jeg jo selv en bilklub på www.ToyotaExtreme.dk og jeg får også tit henvendelser fra firmaer der vil tilbyde det end og det andet for egen vindings skyld...

Men spørgsmålet er om det reelt er bedre at henvende mig som værende fra min egen bilklub istedet for firmaet StylingShop.dk, så er man ligesom på samme niveau som modtageren og så vil henvendelsen måske blive opfattet anderledes?

Hej René, 

Jeg ved, at f.eks. Alfa Romeo klubben har et udemærket forhold til andre klubber.

Jeg ville nok overveje en kombination af 1 og 2.

Jeg ved,, at vi i Alfa Romeo klubben har adgang til at købebranded  merchandise til favorable priser.
Nummerpladerammer ville da være et udemærket eksempel.
Tror endda jeg har set nogle af dem  med klubbens URL på.

Jeg er sikker på, at klubbens ledelse vil være meget åben for merchandise rabat aftaler og banner-aftaler.
Det er kontakten sker mellem "ligesindede" bil interesserede, tror jeg vil være en fordel.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 09:51

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 09:57

Hej Rene..

Jeg har hørt meget godt om annoncering på www.bilgalleri.dk - Super mange brugere, og syntes heller ikke deres reklame priser er for dyre..

Det værd at prøve :) - ha en go dag og held og lykke

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 10:00

Hej Simon.

Bilgalleri.dk ringede faktisk til mig i sidste uge. Jeg tog en snak med dem og gav udtryk for at deres ´'bindingsperiode' på 12 mdr. var for lang tid, når man ikke aner hvor meget mersalg sådan en annoncering vil give.

Det gav sælgeren mig ret i og han ville vende tilbage. Men jeg har så godt nok ikke hørt noget fra dem endnu :-)

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 16:16

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 18:07

DBA har da lige godt den mest uduelige salgsafdeling jeg nogensinde har beskæftiget mig med. Det er fuldstændig forrykt så dårlig en oplevelse jeg har haft med dem. De har ikke snydt mig, så langt kom vi aldrig, men dem skal jeg aldrig have noget med at gøre igen. Så skal jeg i hvert fald være noget mere sulten end jeg er i dag Smile

Bilbasen tror jeg, uden at vide det, er ret dyr at annoncere på.

Facebook er en mulighed jeg måske skulle se på, for de har priser der er til at komme til for almindeligt dødelige.

Fra Hellerup
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:55

Hvad er dit formål med nye kampagner?

Udover at alle kampagner selvfølgelig skal afsætte vare og give mersalg.

Mvh

Martin Mollerup

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)