Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

optagelse af mobilsamtaler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har gennem nogen tid med stort udbytte brugt skype sammen med callburner til at optage flere af mine teleklasser og coachsessioner - til stor glæde for mine klienter og deltagere, der kan høre både deres og mine guldklumper igen.

Nogle gange er samtalen bare nødt til at foregå på mobilen og nu vil jeg gerne efterlyse et eller flere programmer eller services, der nemt og gerne billigt kan lave en optagelse af sessioner, er foregår på mobilen.

Nogen, der har nogle forslag?

Kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Sophie,

De fleste mobiltelefoner, selv telefoner som er en 2-3 år gamle, kan faktisk optage en samtale og gemme den som en lydfil.
Den kan du så efterfølgende trække ud af mobiltelefonen via et USB-kabel, fuldstændig ligesom når man hiver billeder ud af telefonen.

/Jesper

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener i tidligere tråde om emnet at have læst at man kan få telefon til permanent at optage alle samtaler der føres, hvis det er rigtig hvordan er teknikken så på f.eks. nokia e51 som jeg er den heldige indehaver af. Det ville være rigtig rart, så kunne jeg altid tage mod bestillinger og have det lageret til jeg kom hjem, uden at skulle fedte rundt med papir og skriver.

Thomas

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Xelnex Lite (nu VoxTrack) til optagelse af telefonsamtaler. Det kører i baggrunden og optager alt til f.eks. et hukommelseskort.

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:

Jeg kan anbefale Xelnex Lite (nu VoxTrack) til optagelse af telefonsamtaler. Det kører i baggrunden og optager alt til f.eks. et hukommelseskort.

Tak for det tip, vidste ikke lige jeg manglede det, men nu kan jeg ikke undvære det :-D

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Fra 90292 Los Angeles
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie !

Jeg bruger en SonyEricsson k660i og et usb-kabel :-)

Super nemt og billigt.

Så jeg ville enten kigge i manualen på den mobil du allerede har, for at se om den har record-funktion eller også hoppe på et af de tilbud på billig mobil man konstant får kastet i nakken.

Evt. bed ekspedient om at optage/afspille noget lyd for dig, så du kan checke kvaliteten inden køb.

/DBH,

Chris.

 

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)