Min side laver forskellige url´s alt efter hvilken menu der vises sammen med siden, kan dette give problemer med en optimal optimering hos søgemaskinerne, eller kan de godt tilskrive hele linkværdien til den rigtige side, selvom den vises med forskellige indhold ved siden af, da den også benytter & i url´s.
Duplicate content er et rigtig stort problem! og det ser ud til at du ikke bare er ramt internt men også via et gammelt udviklingsdomæne som din webleverandør ikke har sørget for at Google ikke har indexeret! Du er velkommen til at kontakte mig for at høre mere (af hensyn til dit webbureau vil jeg ikke offentliggøre det her)
Det med det forrige domæne ved jeg faktisk godt, og er lidt mit problem, har selv fået lavet et link til det site , og jeg ikke kunne fjerne linket senere hen, derudover kom mit forrige uheldige adword bekendtskab til at lave en adwords kampagne der henviste til den midlertidige site.
Kan man få bede google til at fjerne det indekseret ?
Nu er den nemme løsning på det problem jo bare at få omdøbt den mappe siden ligger hostet i.
Men hvad er den optimale løsning på ovenstående problem, udover selvfølgelig bare at optimere til de rettet url´s, har det så ingen downside at jeg står med ovenstående problem ?
Min udbyder kan tilbyde et SEO plugin med bla. søgevenlige url´s, og at der lave 303 rederict for de gamle sider, må lige hører om den på nogen måde, retter op på disse url´s også.
Held og lykke med kampen mod/sammen med webbureauet. Jeg kan se at de mener, at deres cms er SEO venligt, så vi må da håbe de forstår problemet og retter det hurtigst muligt.