Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det mest optimale link... ?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:05

Hjemmesiden har nu fået søgevenlige URL´s, og har efterhånden fået ryddet op i en hel del af de DC links der var på siden.

Men den har stadig lidt hangover effekt af skiftet til søgevenlige URL´s.

Har dog et problem med at forstår at jeg stadig rangere så dårligt på nogle søgeord, som feks. renovering, der er jeg stadig ikke engang en top 100 placering.

Ved godt at konkurrencen på renovering er en del større, end mange af de andre søgeord, hvor jeg ligger top 10, men ligefrem ude af top 100 kan jeg ikke lige se årsagen til.

Nogen der har nogle gode råd til forbedringen af siden, både hvad brugervenlighed angår med også SEO mæssigt.

Jeg syntes stadig der mangler nogle mere dybgående tekster om nogle af produkterne, så dette bliver nok det næste der bliver tilføjet på siden.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:40

Også blev den gamle pagerankings overført til de nye URL´s her i eftermiddags, så nu ved jeg da at noget af det har virket efter hensigten...:)

Har efterhånden kigget efter alt, for at finde en fornuftig forklaring på hvorfor min side ikke vil ranke på renovering, nogen der har en forklaring på det jeg ikke selv har kunne finde ?

For udover dette ene søgeord, så syntes jeg generelt ikke jeg har haft problemer med at komme i top 10, med de fleste af alle de søgeord jeg har ville være repræsenteret med på google.

Og kan de lige nævne at den ligger nr. 1 på bing på samme søgeord.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)