Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvid tekst paa hvid baggrund ( eller næste hvid tekst )

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan ser google spider at det er hvid tekst paa hvid baggrund, skjult tekst?

Hvis man har tre, fire skjulte ord paa en side kan det være nok til at google giver en sparket?

Hvis nu man har hvid baggrund og laver teksten 98% hvid, saa er den saa godt som usynlig for kunden men er ikke samme fave som baggrunden. Er google saa dum at man kan "nare den" der?

Jaja  Big Smile det er langt bedre at skrive en rigtigt god seo tekst istedet for men tænkte lige paa det her.

anders

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 19:20

Hvorfor have 3-4 skjulte ord, når de kan indgå i en god tekst brugeren også kan have glæde af? Det korte svar: Drop tanken..

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 19:45
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:32

Jacob Leander Christensern:

Hvorfor have 3-4 skjulte ord, når de kan indgå i en god tekst brugeren også kan have glæde af? Det korte svar: Drop tanken..

Jeg følger Jacobs tankegang.. Jeg har heller aldrig forstået dem, som lige smækker et par links ind, som er næsten usynlige, når der er så mange muligheder for at lave noget brugervenligt, der er i overensstemmelse med Google's retningslinjer.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:56

ja okay, vil vil jo ikke fornærme robotski.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:45

Anders Sorensen:

ja okay, vil vil jo ikke fornærme robotski.

Grundlæggende vil jeg give de andre ret, men tak for et super godt grin på en ellers røvsyg søndag morgen på job ;P

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:14

Google - og Yahoo og Bing for den sags skyld, er fint i stand til at identificere langt de fleste forsøg på skjulte tekster på en webside, og når de gør vil det næsten altid resultere i negative konsekvenser for dig.

En simpel risikoanalyse viser, at det ikke kan betale sig: Effekten er lille, sandsynligheden for at blive opdaget stor, og straffen hård.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)