Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobile opladningsstationer!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ville i synes det ville være en god ide at have opladningsstationer stående offentligt, så man gratis kunne oplade sin mobil eller andet elektronisk udstyr, hvis man nu fx er i byen, cafe, lufthavn osv??

Opladning vil tage mellem 10-30 min alt efter hvor meget den skal oplades..

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 16:26

Bump... Nogen som ville benytte sig af det?

Altid en ny ide!

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 16:30

det  tror jeg ikke er det smartest de feste har jo opladt inde mobiler hjemme fra og jeg tur da ikke ligge min mobil i en lade station på en bare vis jeg var fuld eller  ville ikke stå et sted og vente i 10 30 min for og den lader op og for det ande hvem skulle betale for strømmen til det

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:32

Jeg har faktisk set sådan nogle opladningskiosker i lufthavne rundt omkring i verden. Det er turboladere som oplader dit batteri på 2 min., hvilket dog også slider på batteriet

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 16:34

Nu er det jo ikke kun i byen, men også andre steder.. Undersøgelser viser at 60% af befolkningen løber tør for strøm mindst en gang hver måned og over 60% af befolkningen ikke benytter sin mobil så meget pga for lidt strøm!

Hvem der betaler for strømmen, ved jeg ikke i nu, men det er en mnimal omkostning som jeg kan stå for..

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 16:35

Det vil det ikke blive, men almindelige opladere, som er kraftigere end den du har derhjemme.. Men tror du det vil blive brugt, altså også hvis de stod andre steder i byen?

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 16:47

Ingen som synes at det er en god ide?

Altid en ny ide!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:11

Hej

Det kunne da vel være meget smart. Jeg arbejder i et vekselkontor i Paris og der er faktisk en del som kommer og spørger om de kan faa lov at smide lidt strøm paa deres mobil. Og flere som kommer med deres digitale kamera som ikke har AA batterier og gerne vil have lidt strøm paa den ogsaa.

Jeg mener at have set i et tv program om cafe borde som var lavet med solceller. Saa kan man lige plugge sin telefon, laptop eller hvad man har med i bordet og oplade det mens man sidder og er smart paa cafen.

mvh anders

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 17:13

Ej hvor cool... Har du en hjemmeside eller noget til de her borde?? :)

Altid en ny ide!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:26

nej desværre ikke, kan ikke huske hvor jeg saa det. Maaske var det paa CNN.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)