Jeg tror det ville være en god ide til hotelværelser. Der er rigtig mange hotelgæster, som har glemt opladeren derhjemme. Evt. kombiner det med sådan et multistik, så udenlandske turister kan få strøm til deres hårtører, bærbare osv. - Der er også en del som glemmer ledningen til deres bærbare, men jeg ved ikke om der findes en multi løsning på det problem.
Idéen er god nok. Jeg er sikker på der ikke er mange, der vil bruge den på offentlige gader etc., samtidigt med det helt sikkert vil blive for dyrt at vedligeholde, og stort set ingen vil forsikre det.
Men derimod tror jeg det er en bedre, og mere effektiv idé at lave mobilopladnings stationer til events. For eksempel festivaler. Mange har deres telt med og uden nogen mulighed for strøm en hel uge.. Og så længe holder dagens iphones altså ikke!
Festivaler, messer og andre events. Det tror jeg, der er penge i og marked for.
Du har helt ret i at de ikke skal stå på offentlige gader, men synes godt de kan stå på cafeer, lufthavne og andre offentlige steder, men ikke på gader. For efter en fredag aften, så er nok mange ødelagte :)
Men rigtigt, at få dem ind på festivaler, events og messer vil være rigtig godt og steder som jeg allerede har i mine planer.
Som tidligere nævnt i indlægget er der en der kommenterer at han har set disse rundt omkring i verden.. Og det har jeg også. Har dog set forskellige slags, hvis bare vi tager New York's lufthavn som eksempel, så findes der to typer opladningsstaioner der.
1 : som er sponsoret af samsung, hvor du bare sætter din mobil i opladeren og så oplader den derud af.
2: SOM jeg personligt synes var en genial opfindelse. Maskinen lignede til forveksling de der nyere post danmark 24/7 "postcentre" dog i mindre udgave.. Her var der monteret en touchscreen som dem på postdanmark. Man startede med at vælge hvilken mobil du havde / model samt firma. så åbnes der en låge og man putter sin telefon der i og sætter strømmen til.. Så lukker man den og man scanner så sin finger, som bruges til at åbne boksen igen.
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.