Hvis der er en som har styr på programmering, vil jeg gerne lige have lidt hjælp til at rette min HTML tilmelding til, så den kan komme ind på forsiden af shoppen.
Skriv venligt en PB hvor du fortæller nærmere om vindvoks.dk, hvordan du har brugt siden og hvad det har kostet dig at oprette denne. Gerne alle de detajler du kan komme med :)
Skriv venligt en PB hvor du fortæller nærmere om vindvoks.dk, hvordan du har brugt siden og hvad det har kostet dig at oprette denne. Gerne alle de detajler du kan komme med :)
Jeg har lidt samme problem, og jeg laver også konkurrencer, den sidste var med at blive dyrepasser en hel dag i Ålborg zoo med transport, mad og det hele, og den næste starter på tirsdag den 01-09-2009 og slutter den 01-11-2009 og er en hel weekend for 4 personer i Lalandia, men selv om jeg lægger de der lidt støre gevinster på så er der kun ca. 25 nye tilmeldinger pr. mdr. og jeg har da alligevel ca. 200 til 300 besøg om dagen.