Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner reklamer på webshops, er det blevet acceptabelt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har altid fået afvide, at reklamer for andre sites på webshops ødelægger troværdigheden. Jeg har siddet og kigget lidt tøj i dag, og ser at www.asos.com er begyndt at have eksterne reklamer øverst på deres side.

Er det noget vi vil komme til at se mere af?

Dbh,

Kim Kristensen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:14

Det har vel altid været acceptable med reklamere på ens hjemmeside, dog vil jeg ikke lave reklamere for mine konkurrenter på min side og hvem er det er der reklamere på din side gør om det godt eller meget dårligt de reklamere på din side .,og hvilken image du vil fremstå med

Jeg ville gerne have reklamere på min side vis jeg  kunne finde en der passet til mine søgeord et af de ord der giver høj trafik  fra google.dk til min side er ordet polterabend ideer mv.Smile

Jeg ville personlige sætte reklame et mere diskret sted , hvor opsætning gav udgående trafik til mere målrette mod dem der ønsker et mere sobert produkt f. eks,Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 14:18

Ja det var også det jeg tænkte.

Det gælder vel om at finde nogle som har samme målgruppe som en selv, men som sælger noget komplementært. :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:30

Kim Kristensen:

Hej Amino,

Jeg har altid fået afvide, at reklamer for andre sites på webshops ødelægger troværdigheden. Jeg har siddet og kigget lidt tøj i dag, og ser at www.asos.com er begyndt at have eksterne reklamer øverst på deres side.

Er det noget vi vil komme til at se mere af?

Dbh,

Kim Kristensen

Det er da en fremragende måde at distrahere sine gæster på - og sende en del af dem væk igen.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes bestemt at det er en dårlig ide med bannerreklame på en webshop.

Grunden er simpelthen at succe med bannerreklame vil betyde at dine kunder forlader siden. Jeg mener også at det giver siden et utroværdigt udseende. Se bare asos.com, den lille reklame i toppen er da dybt åndsvag, det ligner en reklame der skal ligge på arto.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 18:24

Rønlund:
eg mener også at det giver siden et utroværdigt udseende. Se bare asos.com, den lille reklame i toppen er da dybt åndsvag,

Jeg giver dig helt ret! Det virker meget useriøst. Du skal også tænke på at hvis du har betale for nogle dyre klik på fx. adwords, så er de penge mere eller mindre spilt!

Jeg kunne ikke finde på at smide reklamer på min webshop.

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:30

Det ville være fuldstændigt hjernedødt! Det ville være det samme som at stå i sin fysiske butik og sige "Hej - hvad med at tjekke min konkurrent? Han er lige på den anden side af gaden."

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:36

Er der et banner jeg synes virker spændende så trykker jeg og kommer nok ikke tilbage for at købe i den shop..

Så glemmer jeg lidt det var det produkt jeg skulle købe eller se efter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)