Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du hjælpe Amino på Iværk&Vækst-messen?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige nu et sted hvor jeg har svært ved at komme ind på min mail, men vil bare sige at jeg har fået jeres mails og lige skal koordinere med gutterne på Amino-kontoret - så skal I nok få en tilbagemelding. Det er superfedt at I vil hjælpe til, og jeg glæder mig rigtig meget til at tilbringe et par dage sammen med jer! Stick out tongue

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 07:50

Alle jer der ikke vil hjælpe, husk at tage til iværksættermessen i Forum - det er en enestående mulighed for at møde nye gode relationer til sin forretning. Jeg fandt min første kunde på iværksættermessen i Forum så jeg overvejer kraftigt om jeg skal tage afsted igen.

Jeg er endda en smule kontakthæmmet (jeg er dårlig til at slå ud med armene og skabe nye relationer på eget initiativ, men ellers fungerer jeg normalt), men det stoppede mig ikke. Andre vil måske kalde det generthed. Men en iværksættermesse er en helt anden sag - de fleste mennesker du møder på din vej i den verden er ude på det samme som dig - at skabe nye relationer og få nye ideer.

Hvis jeg når det kunne jeg rigtig godt tænke mig at deltage i alle workshopsne - de ser alle super spændende ud.

Havde der ikke været så mange frivillige allerede havde jeg straks meldt mig til at hjælpe amino-standen - det lyder rigtig sjovt.

God messe !

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:51

Jeg kommer også forbi Amino-standen lørdag, men det bliver lidt on/off i og med at jeg bl.a. skal snakke om markedsføring nede i "Iværksætteriet" som er messens rådgivningscenter.

/Jesper

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:39

Jeg kan desværre ikke hjælpe til, fordi jeg har mit eget program - men mon ikke de guidede ture også kommer forbi Aminos stand - så vi ses!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)