De sidste par år har vi på iværksættermessen i Forum haft en levende og hyggelig stand der emmede af iværksætterånd, bl.a. fordi en del af jer der er begejstrede for at bruge Amino, hjalp os med at fortælle de besøgende hvad Amino er for noget, og hvad de ville kunne bruge os til. Den stemning vil vi naturligvis gerne genskabe i år, og vi håber derfor at vi igen kan samle et hold glade Amino-brugere. Det vi skal bruge, er nogle der vil være til stede på Aminos stand i hele messens åbningstid, dvs. fredag d. 11/9 kl. 10-19 og lørdag d. 12/9 kl. 10-17. Det er dog ikke sådan at man er bundet til standen i alle de timer. Der er plads til at man deltager i de workshops man evt. er tilmeldt, og at man kan gå rundt og kigge på hvad messen ellers har af tilbud. Og så skal vi på skift hjælpe til et par timer ved messens infostand. Amino giver indgangsbilletten, frokost i pausen, vand og guf på standen og en god middag fredag aften efter en veloverstået første messedag. Jeg skal lige nævne at man ikke må stå og dele sit eget salgsmateriale ud eller have det liggende på standen, for man er der som repræsentant for Amino, men det er nærmest umuligt ikke at blive spurgt hvad man selv laver, når man står der og taler varmt for Amino, og så kan der jo hurtigt blive udvekslet et par visitkort. ;) Så ud over at man hjælper os, er det en supergod mulighed for at netværke og få fingeren på pulsen mht. hvad andre iværksættere har af udfordringer. Skriv til mig på anja@amino.dk hvis du er interesseret. |
Hej Anja,
Jeg kunne muligvis godt være interesseret i dette. Men det kan godt være jeg ikke helt forstår dit indlæg. Men må man ikke give sit visitkort ud til andre hvis man står der?