Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har vidst brug for lidt SEO?!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg synes godt nok jeg ligger lidt skidt på google, så jeg vil da lige høre om der evt en der kan hjælpe mig lidt med at få optimeret min prestashop da det er noget jeg ikke selv er specielt god til må jeg indrømme.

Jeg har ikke det vilde budget, men hører gerne fra dig hvad du mener der skal laves for at få min side frem når der søges på mine produkter, og hvad det kommer til at koste

Vh Rose

info@seastars.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22

Jeg har en del erfaring med SEO i prestashops, kan sagtens hjælpe dig med det (gratis selvfølgelig), bare send mig en mail :)

/Simon

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 15:25

Det lyder dejligt Simon, hvad er din mail? ;)

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 15:29

Hej Rose,

Jeg vil anbefale dig at få set på din Title, description og keywords. Samt få udarbejdet en liste med ord du gerne vil findes på.

Samtidigt skal du også have nogle flere indgående link, så lidt linkbuilding vil ikke være det værste.

Du skal nok også have lidt lidt bedre beskrivelser af de produkter som du har til salg.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 15:30

Det er rigtigt, at din shop ikke er særlig godt optimeret.

Men i første omgang skal du nok lige lade Google indeksere shoppen i det hele taget. Lige nu er det så vidt jeg kan se kun selve domænet www.seastars.dk Google har opdaget.

Men for at det kan lade sig gøre ordentligt er der en ting du skal have klaret. Og det er, at din side skal have en såkaldt 301 redirect til din shop i stedet for den nuværende løsning hvor forsiden lader som om, at der er indhold, men hopper videre til shoppen.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33

Rose:

Det lyder dejligt Simon, hvad er din mail? ;)

Den er mail@simontoerring.dk - du kan også adde mig på msn, hvis det er :)

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 15:43

Din titler på produktsider starter alle med seastars.dk. Hvis du absolut skal have dit firmanavn med i sidetitlen, så tilføj det i enden af titlen - ikke i starten.
Sørg for at de keywords du har i titlen optræder mindst en gang på den pågældende side.

Content is king! Du giver ikke søgemaskinerne ret meget tekst at gnave i på dine sider ...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:46

Skrive en titlen øverste i browser ikke kun home

Skaf links , skriv google.dk tilmelde add , submit links mv. bagved url , link hjemmeside mv.

Lav mere indhold på hjemmesiden

Har du læst light udgaverne af Rosenstand og DeMib's SEO bøger ? Dem kan du downloade gratis her:

http://www.seo-lex.dk/ download_light.asp (SEO-LEX af Thomas Rosenstand)

http://seo.demib.dk/gratis-seo/  (SEO 2.0 af Mikkel DeMib Svendsen)

en god liste findes her med masser af vis links du kam tilmelde dig

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 12:10

Jeg er med på at seastars.dk ikke skal stå forrest. men kan ikke finde ud af hvor jeg skal ændre det. Har prøvet at rode lidt med meta tags, titler og descriptions på nogen få produkter for at se om det ændrede på det, men ser ingen ændring indtil videre.

I det mindste har jeg fået indekseret et sitemap med rigtigt god hjælp fra Simon http://blog.simontoerring.dk/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)