Jeg synes godt nok jeg ligger lidt skidt på google, så jeg vil da lige høre om der evt en der kan hjælpe mig lidt med at få optimeret min prestashop da det er noget jeg ikke selv er specielt god til må jeg indrømme.
Jeg har ikke det vilde budget, men hører gerne fra dig hvad du mener der skal laves for at få min side frem når der søges på mine produkter, og hvad det kommer til at koste
Det er rigtigt, at din shop ikke er særlig godt optimeret.
Men i første omgang skal du nok lige lade Google indeksere shoppen i det hele taget. Lige nu er det så vidt jeg kan se kun selve domænet www.seastars.dk Google har opdaget.
Men for at det kan lade sig gøre ordentligt er der en ting du skal have klaret. Og det er, at din side skal have en såkaldt 301 redirect til din shop i stedet for den nuværende løsning hvor forsiden lader som om, at der er indhold, men hopper videre til shoppen.
Din titler på produktsider starter alle med seastars.dk. Hvis du absolut skal have dit firmanavn med i sidetitlen, så tilføj det i enden af titlen - ikke i starten. Sørg for at de keywords du har i titlen optræder mindst en gang på den pågældende side.
Content is king! Du giver ikke søgemaskinerne ret meget tekst at gnave i på dine sider ...
Jeg er med på at seastars.dk ikke skal stå forrest. men kan ikke finde ud af hvor jeg skal ændre det. Har prøvet at rode lidt med meta tags, titler og descriptions på nogen få produkter for at se om det ændrede på det, men ser ingen ændring indtil videre.