Som Martin skriver, så er folie-skilte til bl.a. biler også noget vi laver i MediaMouse.
Det sidste nye skud på stammen af biler som vi har sat folie på er denne som jeg selv var ude og lave i torsdags. Kunden var Hanne P. Kristensen fra HPK som også er herinde på Amino hvor hun hedder hpkristensen.dk.

Hanne''s bil er koksgrå, nummert før sort, og ud fra hensyn til look og feel, valgte vi at ændre lidt på farverne i hendes logo som oprindeligt var hvidt og rødt på sort, således at det hvide fra hendes logo i stedet blev en lys sølv-metallic og det røde blev en dyb rød som balancerede med sølv-farven og den koksgrå baggrund.

Ikke alle vores produktioner omfatter montering. En del af vores kunder vælger at få leveret folierne færdige og klar til montering, hvorefter de selv klarer selve monteringen. Jeg vil dog ikke sige at det er let at gøre - især ikke med større skilte. Men med lidt tålmodighed kan det godt lade sig gøre at få et nogenlunde pænt resultat ud af det.
Men hvis du skulle være interesseret i et tilbud, så smid mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk. Du er også meget velkommen til at give mig et ring på 22 72 66 72.
|