Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klistermærker til bilen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Er der nogen der kan hjælpe med klistermærke til bilen? Skal have lavet nogle klistermærker jeg skal have smidt op på bilens side. Ligesom dem man ser alle steder på vejene.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:04

Jeg ved Jesper fra www.mediamouse.dk er rigtig god til den slags, og har en seperat afdeling netop til folie o.lign. Så prøv hiv fat i ham.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 22:30
Hej

Vi kan sagtens hjælpe dig med en sådan opgave. Skal du også have designet klistermærket?

Skriv os en mail hvis du vil have et tilbud på opgaven. Det kan du nemt og hurtigt gøre via følgende link:

www.inmedia.dk/Kontakt.html

Med venlig hilsen
Mikkel Johansen, InMedia Reklamebureau
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 16:10
Arno´Skilte.. er super.. også selvom din bil ikke skal pakkes totalt ind.. tag en snak med arno.. han har helt sikkert en god pris til dig.. Hils fra Daniel Prip

Arno´ Skilte www.arnoskilte.dk • Tlf. 64 41 77 68

Vedr. design laver jeg det gerne for et par hundred eller to..

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:58
  Som Martin skriver, så er folie-skilte til bl.a. biler også noget vi laver i MediaMouse.

Det sidste nye skud på stammen af biler som vi har sat folie på er denne som jeg selv var ude og lave i torsdags. Kunden var Hanne P. Kristensen fra HPK som også er herinde på Amino hvor hun hedder hpkristensen.dk.

Hanne''s bil er koksgrå, nummert før sort, og ud fra hensyn til  look og feel, valgte vi at ændre lidt på farverne i hendes logo som oprindeligt var hvidt og rødt på sort, således at det hvide fra hendes logo i stedet blev en lys sølv-metallic og det røde blev en dyb rød som balancerede med sølv-farven og den koksgrå baggrund.

Ikke alle vores produktioner omfatter montering. En del af vores kunder vælger at få leveret folierne færdige og klar til montering, hvorefter de selv klarer selve monteringen. Jeg vil dog ikke sige at det er let at gøre - især ikke med større skilte. Men med lidt tålmodighed kan det godt lade sig gøre at få et nogenlunde pænt resultat ud af det.

Men hvis du skulle være interesseret i et tilbud, så smid mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk. Du er også meget velkommen til at give mig et ring på 22 72 66 72.

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:23
Hej ATM Engros

Jeg kan anbefale din medamino Flemming fra K5M.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)