Start med at fjerne dit content-language tag og prøv at fylde noget IKKE flash text på siden ligesom jeg har lavet på vedhæftet screenshot. dernæst så noget linkbuilding som Rønlund fortæller :)
Hvis det er et eksamensprojekt i FLASH, så hviler der en meget tung opgave på dine skuldre fremover, for hvis en kunde vil have en flash side er den elendig til at komme i søgeresultaterne.
Tænk på et handikap på 99%, så har du en ide om hvor slemt det er.
Da folk jo både vil have en flot hjemmeside OG vil i toppen af søgeresultaterne vil du igen og igen opleve sure kunder, hvis du ikke fortæller dem fra starten, at de aldrig kan forvente at få en flash hjemmeside på side 1 i søgeresultaterne.
Derfor bør flash bruges som små "applets" i din html baserede hjemmeside og intet andet.
Vil godt være enig i, at man kan tilføje noget tekst under flashen, men syntes bare der går så meget godt content tabt, som google ikke får med. Det ville være den hurtige løsning, men den bedste ville helt klart være ren HTML, CSS og måske Jquery(Efter min mening :o).
Jep min metode var den hurtige og nemme og ja det bryder lidt designet, men tror godt man kan slippe heldigt fra det.
Skal hun i gang med html css osv snakker vi redesign og meget at lære
Helt sikkert. Kender man ikke så meget til HTML og CSS, for ikke at tale om Jquery, vil jeg også bare tilføje noget ekstra(nøje udvalgt) tekst, og være glad for det. Tror bare desværre ikke at det hjælper tilstrækkeligt på google, for hverken side 40 eller 9 vil være godt nok til at trække noget trafik. ... men man kan jo være heldig :o)
Texten du har skrevet er fin og der må da også gerne komme mere på. Noget der kunne forbedre det var at du skrev ´indretning´ i bold/fremhævet.. det gir også lidt
Der er mange "eksperter" her på Amino. Så du skal ikke tro på alt hvad du for at vide. Google og Flash kan godt spille sammen, det skal bare gøres ordentligt.