Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig placering på Google, hvad gør jeg galt???

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone,

Start med at fjerne dit content-language tag og prøv at fylde noget IKKE flash text på siden ligesom jeg har lavet på vedhæftet screenshot. dernæst så noget linkbuilding som Rønlund fortæller :)

Behov for at komme i gang ?, lån penge her

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:07

Hej Lone.

Hvis det er et eksamensprojekt i FLASH, så hviler der en meget tung opgave på dine skuldre fremover, for hvis en kunde vil have en flash side er den elendig til at komme i søgeresultaterne.

Tænk på et handikap på 99%, så har du en ide om hvor slemt det er.

Da folk jo både vil have en flot hjemmeside OG vil i toppen af søgeresultaterne vil du igen og igen opleve sure kunder, hvis du ikke fortæller dem fra starten, at de aldrig kan forvente at få en flash hjemmeside på side 1 i søgeresultaterne.

Derfor bør flash bruges som små "applets" i din html baserede hjemmeside og intet andet.

Du kan læse mere i Søgeoptimeringsrapporten

Venlig hilsen,

Christian

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:11

Vil godt være enig i, at man kan tilføje noget tekst under flashen, men syntes bare der går så meget godt content tabt, som google ikke får med. Det ville være den hurtige løsning, men den bedste ville helt klart være ren HTML, CSS og måske Jquery(Efter min mening :o).

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:20

Jeg takker mange gange for alle jeres brugbare svar........ Jeg har fået noget at tænke over.......

Har nu slettet den der content language linje....

Vil i første omgang placerer noget tekst i footeren....

Jeg skal ikke nødvendigvis lave projektet i flash, men det er det jeg bedst kan finde ud af. så jeg får det udseende jeg gerne vil have......

Men overvejer da at lave den helt om.....

Hmmmm........

Tilmeldt 12. Dec 07
Skrevet kl. 10:20

Kent, ..

Jep min metode var den hurtige og nemme og ja det bryder lidt designet, men tror godt man kan slippe heldigt fra det.

Skal hun i gang med html css osv snakker vi redesign og meget at lære Wink

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:33

Peter_A:

Kent, ..

Jep min metode var den hurtige og nemme og ja det bryder lidt designet, men tror godt man kan slippe heldigt fra det.

Skal hun i gang med html css osv snakker vi redesign og meget at lære Wink

Helt sikkert. Kender man ikke så meget til HTML og CSS, for ikke at tale om Jquery, vil jeg også bare tilføje noget ekstra(nøje udvalgt) tekst, og være glad for det. Tror bare desværre ikke at det hjælper tilstrækkeligt på google, for hverken side 40 eller 9 vil være godt nok til at trække noget trafik. ... men man kan jo være heldig :o)

Tilmeldt 12. Dec 07
Skrevet kl. 10:37

Lone,

Texten du har skrevet er fin og der må da også gerne komme mere på. Noget der kunne forbedre det var at du skrev ´indretning´ i bold/fremhævet.. det gir også lidt Geeked

i kode ser det sådan ud <b>indretning</b>

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:38

Kender en del til html og css, har bygget siden op med det og placeret flash filen inde i designet....

Men ved ikke helt hvordan jeg laver tekst feltet med scroll i css......

Tilmeldt 12. Dec 07
Skrevet kl. 10:41

Kent, .. det hjælper helt sikkert at hun i første ongang slet ikke ville indexes på google.dk med lang en-us tagget.

Der skal bare lidt indgående links på så kommer resten af sig selv..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

http://www.yourseoplan.com/google-flash.html

Der er mange "eksperter" her på Amino. Så du skal ikke tro på alt hvad du for at vide. Google og Flash kan godt spille sammen, det skal bare gøres ordentligt.

Ovenfor er lidt læsning.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)