Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tun din DanDomain shop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en DanDomainshop? Eller er du ved at flytte fra din nuværende platform til DanDomain? Så skal du læse med her! 

Siden DanDomain forlod den gamle framebaserede shop og fik deres system trimmet med hjælp fra min kollega Mikkel deMib, er shopplatformen blevet en uhyre søgemaskinevenlig sag.

Vi har i Concept Interest optimeret omkring 100 af slagsen, og det har givet os en ret stor viden om systemet og dets muligheder i forhold til SEO.

Jeg har nu samlet vores erfaringer med DanDomainshoppen i en kombination af en e-bog (som SEO-LEX, E-Pusher etc.) og et online videokursus. Vi kalder produktet for SEO-TUNING.

SEO-TUNING består af en e-bog på 53 sider og 17 videoer i HD kvalitet på i alt 106 minutter.

Det er gennemprøvet viden fra A til Z - og beskrevet så enhver, der kan passe en DanDomainshop, kan være med. Du lærer alt om at udnytte alle de muligheder, shoppen giver dig i forhold til synlighed i søgemaskiner. Det hele er vist i en kombination af skrevne forklaringer, grafik og skærmvideoer med tale.

Du lærer også at håndtere skift fra en anden platform til DanDomain uden at miste placeringer, at arbejde med "egne sider", at søgemaskineoptimere dine billeder, udnytte den interne linkstruktur bedst muligt og meget, meget mere.

53 sider sprængfyldt med tips og tricks, 17 videoer på i alt 106 minutter - du får det hele for 995 kr. ekskl. moms.

Du kan selvfølgelig hente en yderst skrabet Light udgave med adgang til én af videoerne, hvis du tør vente med at købe den fulde version.

Se det hele her: www.seo-tuning.dk

P.S.: Der er selvfølgelig en "bundle-rabat" ved at købe SEO-LEX og SEO-TUNING sammen!

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:14

Hej Thomas,

Fedt initiativ! Den skal læses!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:16

Hej Thomas

Hvad med sådan en som mig, som bare ikke gider sætte mig ind i alt det der - har du noget tilbud på gennemgang osv. ?

Du kan evt. sende mig en mail på jesper@sliknet.dk eller ringe 25 614 614

Mvh

jesper

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:29

Jesper Laugesen:

Hej Thomas

Hvad med sådan en som mig, som bare ikke gider sætte mig ind i alt det der - har du noget tilbud på gennemgang osv. ?

Du kan evt. sende mig en mail på jesper@sliknet.dk eller ringe 25 614 614

Mvh

jesper

Hej Jesper

Det har jeg da, men jeg er nødt til at sige, at jeg ikke kan tage nye kunder ind før medio december. Kan du vente så længe?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:10

Hej Thomas

Det var helt impulsivt da jeg så dit indlæg .. 

Lad os bare se på et senere tidspunkt.

MVH

Jesper

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 17:14

spændende thomas!  go læsning...

Dog siger du noget om enge sider er nyttige..  det syntes jeg bestemt ikke.. "egne sider" koster ekstra og deres "URL" er ikke så pæne...

derimod kan man bare oprette en  produktgruppe og så lade være med at oprette produkter i den,  så har du en gratis "side" og en fin URL :)

men overvejer stærkt at købe din bog :)

lige et hurtigt spørgsmål, hvor lang tid har du arbejdet med DD shops ?

M  dfdf

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:31

Hej Kim

Vi behøver jo heller ikke være enige i det med "egne sider" - og hvis du ikke mener, at de er penge værd for dig, skal du ikke bruge dem. I øvrigt kan man oprette et antal uden at tilkøbe noget - men skal du bruge mange, skal du af med fyrstelige 49 kr. pr. måned for ekstra 25.

Jeg tror, jeg optimerede min første DanDomainshop i 2003 eller 2004. Hvorfor?

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Rosenstand:
53 sider sprængfyldt med tips og tricks, 17 videoer på i alt 106 minutter - du får det hele for 995 kr. ekskl. moms.

Er der ikke en kategori på Amino til gode tilbud?

Kan vi ikke få flyttet dette indlæg? Denne tråd er mest til SEO.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo - den burde have været postet der i stedet. Der kommer sikkert en moderator og flytter det, hvilket jeg synes er OK.

Det er klart, at det er upassende at promovere sine produkter i denne kategori - det kan jeg godt se. Her bør kun være rådgivende og vejledende indlæg - og aldrig et "Du har et problem med din hjemmeside - kontakt os og få et godt tilbud" indlæg.

Hallelujah Cool

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:54

Hejsa thomas!

mh til din erfaring så var det bare af ren interesse, ikke nogen speciel grund !

Tilbage til egne sider, hvis du betaler  49 kr i 12 måneder så bliver det alligevel  588 kr ekstra om året for noget det egentlig kunne være gratis!

de fyrstelige 588 kr kunne man evt bruge på 100 ekstra potientelle kunder på google adwords :)  eller det er også halvdelen af prisen på din E-bog :)

+ som jeg sagde, hvis du bruger produktgruppe som egne sider, så får du også en SEO venlig url.

Held og lykke med din E-bog Surprise

og ha en rigtig go weekend!

M  dfdf

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)