Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny e-bog shop ønsker kritik

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

Mange tak for at du tog dig tid til at kigge på vores shop.

Det er rigtig gode points du kommer med. De bliver helt sikkert taget med i vores overvejelser ved næste test af designet.

Mvh.

Janus

P.S. Til alle Jer andre der læser denne tråd, kan jeg nu melde ud at vores test af sitet er færdig og produktet er lanceret. Mange tak fordi i tog tiden til at besøge sitet.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 16:57

Hej Janus

Rigtig flot side du har fået lavet, og med et godt formål.

Syntes dog jeg mangler noget info omkring din bog, side antal m.v. + noget identitet på at det er en ebog man kan købe på side? og måske en lille prøve ligesom ePusher, SEO-LEX m.v.

Ellers syntes jeg rigtig godt om det. Det ville nok være en bog jeg kiggede lidt på hvis jeg skulle have en tatoo

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 19:19

Hej Janus

Selv om jeg ikke skal have flere tattoos tænker jeg at jeg faktisk er en af repræsentanterne for dem, der kunne finde på at købe en guide.
Jeg havde i hvert fald en masse spørgsmål, da jeg fik lavet min for snart 15 år siden.

Som sådan er der 2 ting, der springer mig i øjnene.

Der er ingen oplysninger om hvem du er og hvad dine kompetencer er.
Hvis jeg skal spytte mere end 25 kr. for en download, vil jeg vide hvem jeg handler med.

Det samme gælder i øvrigt, hvis jeg udover din lightversion også skal bruge tid på evt. at komme af med et nyhedsbrev igen. (og det skal man faktisk stadig ofte bruge en del tid på)

Den kunde, der vil bruge penge på en guide på dette felt er usikker. Den usikkerhed ville ikke blive fjernet hos mig på denne side.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 21:01

@ Line: Vi har allerede lavet de første ændringer ang. toppen af siden. Over den næste uges tid vil den øverste del af siden nu blive forskellig fra side til side og klart mindre. Så kommer vi udenom at nogle brugere skal scrolle så meget.

@ Jonas: Tak for dine fine ord Jonas. Vi vil kigge på hvordan vi kan gøre det mere synligt at der er tale om en e-bog. Derudover kan jeg meddele at der skam er en light version tilgængelig - den er måske ikke tydelig nok? (vi har nemlig diskuteret at fremhæve den endnu mere)

@ Sophie: Endelig noget "hård" kritik - tak for det. Du har ret i at der mangler noget identitet over sitet og at det måske kan skræmme potentielle kunder væk. Over de næste to uger vil siden blive "pyntet" meget mere med lånte fjer og vi vil bestem begynde at kigge i retningen efter en "Bag om TattooGuide" side. Vil "Bag om TattooGuide" være en forståelig overskrift til en side der beskriver menneskene bag?

Ang. vores light version er det utroligt let at afmelde sig nyhedsbrevet igen. Det tager ikke mere end to klik og så er man fri for dem.

Vil flere udtalelser fra tatovører, el. eventuelt læger, få dig til at føle dig tryk?

Endnu engang mange tak for jeres kritik - dejligt at I gider at bruge tid på det...

Mvh

Janus

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 12:27

Hej igen allesammen,

Jeg vil gene lige takke Jer endnu en gang til, for den kritik vi har fået. De få ændringer vi allerede har lavet, har på under 24 timer givet en øget konvertering Smile

Så vi forsætter og de næste par dage med at ændre lidt på siden og håber selvfølgelig på endnu en stigning.

Tusinde tak for det...  Det er virkelig lækkert at man kan få lidt upartisk kritik...

Mvh.

Janus

P.S. Vi tager selvfølgelig stadig imod kritik Wink

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:38

Janus Beck Christensen:
Vil "Bag om TattooGuide" være en forståelig overskrift til en side der beskriver menneskene bag?

Jeg tror noget i retning af "mød os her" eller "vi skrev bogen" ville virke mere friskt, men dit forslag virker også.

Janus Beck Christensen:
Ang. vores light version er det utroligt let at afmelde sig nyhedsbrevet igen. Det tager ikke mere end to klik og så er man fri for dem.

Få fortalt dette på en eller anden måde.
Det er et meget intimt emne for mange mennesker - og tanken om at man skal sende en mail tilbage for at melde sig af, vil afholde mange fra at tegne op.

Janus Beck Christensen:
Vil flere udtalelser fra tatovører, el. eventuelt læger, få dig til at føle dig tryk?

jeg tror i hvert fald at nogle positive kendetegn fra læger, der har haft at gøre med "fejlslagne" tatoveringer, vil give en stærk indikation af at dette er et seriøst projekt.
Send din bog til nogle af lægerne og bed dem om en udtalelse til hjemmesiden.

Måske, der faktisk kunne opstå et samarbejde med flere af lægerne om at henvise til din bog. Et postkort/minifolder ude hos læger, ville ikke være en dårlig ide.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:32

Lidt blandet kritik / forslag

- Helt enig i at I bør tage dankort samt fjerne det sorte topbanner

- Evt et tekstlink til hvor den gratis version kan hentes hvis ikke alle forstår at man kan klikke på taleboblen.

- Stavefejl - Udfyld nedenstående felter for købe den fantastisk(e) TattooGuiden - Guiden til den perfekte tatovering

Bryder mig heller ikke om ordet fantastisk... så hellere noget i stil med  "Udfyld nedenstående felter for købe TattooGuiden - Guiden til den perfekte tatovering og vær sikker på du ender ud med en flot tatovering som du vil blive glad for mange år frem i tiden."

- Få nogle tilbagemeldinger/anmeldelse fra tilfredse købere. Kan I få nogle kendte (fx en landskendt tatovører, en boogie-vært, en sanger, skuespiller eller lign) til at sige god for den vil det være et stort plus. Få også nogle konkrete statements fra Dansk tatovør Laug som anbefaler den.

- Lav evt et afsnit som viser hvor galt det kan gå. Få personer som har oplevet nogle af de ting I beskriver (sygdom, dårligt lavede tatoveringer, etc) til at fortælle om det. Fortæl baggrunden for oplevelsen og smid billede på så potentielle købere bedre kan identificere sig med dem. Dette vil også være oplagt som markedsføring, ekstra bladet og BT er vilde med historier om stakkels 18-årige Bente som fik en amagernummerplade som der nu er gået betændelse i eller hvor tatovøren har stavet hendes navn forkert.

- Oversigt over de afsnit der er i bogen (og et afsnit om hvordan tatoveringer skal plejes efterfølgende hvis der ikke er det)

- Fortæl evt noget om hvor dyrt det er at få fjerne tatoveringer hvis man fortryder eller ikke er tilfreds (så er prisen på bogen ingenting i forhold til)

- Få vandmærke eller andet i bogen og gør opmærksom på det når den er downloaded, så der er lidt mindre chance for at den ender på diverse fildelingstjenester.

Mvh

Morten

Ready for take-off? så besøg REJSE-TIPS

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:33

Janus Beck Christensen:

Hej igen allesammen,

Jeg vil gene lige takke Jer endnu en gang til, for den kritik vi har fået. De få ændringer vi allerede har lavet, har på under 24 timer givet en øget konvertering Smile

Så bare vent til I tager Dankort og at det bliver synligt at I gør  Wink

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)