|
Hejsa. Jeg køber desværre ikke rigtig undskyldningen. Hvis dit kundepotentiale stiller urimelige krav til dig må du være professionel og gøre kunden opmærksom på det - og fremsige alternative løsningsforslag. Hvis du har ringet til mig, så må du have glemt at lægge en besked?
Jens
|
TT Tekstforfatter:Lars, jeg kan kun skrive det samme tilbage til dig: Tak for et godt grin! For det var da godt nok en ubeskriveligt dum, komisk, arrogant og uvidende udtalelse at komme med. Du skriver hermed, at reklamebranchen dybest set ikke har nogen berettigelse, for man kan da bare få en tilfældig studerende til at lave en brochure for sig - og så indrømmer du i forbifarten, at du ikke kan se forskel på god eller dårlig reklame.
Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at underminere dig selv og dermed også din virksomhed? Der er budt ind med mange godt ting i denne tråd, men du vælger gang på gang at komme med direkte angreb på potentielle kunder. Forstår egentlig godt din mangel på kunder - er din tilgang måske blot et udtryk for desperation?
At det er muligt at få lavet en studerende til at lave en brochure, betyder vel ikke at reklamebranchen ingen berettigelse har? Årsagen til det blev nævnt var, at du endnu ikke har forklaret hvorfor dit arbejde er bedre? Mit syn på reklame har jeg slet ikke nævnt - så dit sidste postulat forstår jeg egentlig heller ikke? :)
Generel tror jeg bare ikke folk herinde kan forstå dig, og det er vel egentlig en smule kritisk når det burde være grundlaget for din forretning :)
fortsat god vind, men tror desværre du har brændt de fleste broer herinde.
Bliv gratis medlem