Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke gidet at læse tråden, jeg har desværre ikke tid, men jeg vil alligevel gerne kommentere på det oprindelige emne da jeg kan fornemme sådan ca. hvor vi er nået hen.

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge - det støder mig ikke, jeg ved du har ret ! :-)

Thomas Thomsen. Jeg synes du har nogle gode referencer, - du har skrevet nogle rigtig gode tekster til dine kunder ! Jeg synes det er smukt at du lader referencerne tale for sig selv !

Et godt råd: Hvis du tror du er noget, så er der noget du har misforstået -og hvis du tror du kommer over gærdet - så er det også helt hen i vejret :)

Jeg har ikke selv behov for en tekstforfatter nu, men når jeg får brug for en er du garanteret for dyr !

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:00

Jeg har lige spurgt EB om de ikke ville kigge inde og se den nye tråd :-)

Tænkte det kunne være en anderledes måde..

Mailen kan godt sendes i PM så i kan se hvad jeg skrev..

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det "sjove" med denne slags indlæg er at rigtig mange her på amino bliver tilgodeset.

Dem der vil af med frustrationer skriver i tråden

Dem der vil kværulere skriver i tråden

Dem der vil belære skriver i tråden

Dem der gerne vil fortælle om sig selv skriver i tråden

Dem der gerne bare vil "ses" skriver i tråden

Og så er der mig. Mig der griner i skægget over alle de kommentarer fra de travle iværksættere der alligevel sætter tid af til at lave indlæg med krydshenvisninger til gamle blogindlæg, tidligere tråde på amino, avisartikler og meget mere. På trods af at der er så travlt i butikken at ordrebøgerne er fyldt resten af året.. Men også de kommentarer fra nye på amino der endnu ikke har fundet sig til rette på dette forum. Det er fedt. Jeg synes de er gode de her tråde. Jeg kan godt lide at sidde her med en kop kaffe og lige scanne dagens indkommende i min reader og så falde over et af de her indlæg, hvor mange brugere går i selvsving. Det er altså sjovere at læse om end "hvordan man får et cvr nummer"

Så til de "trolls" der sidder derude og brænder for at komme med et svine indlæg, hold jer ikke tilbage.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:13

"Det man siger er man selv for det står i Aktuelt".....

I ønskes alle en forrygende god "iværksætter-ånd-dag" derudeWink

Kærlig hilsen

Sanne

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 09:43

Tja, denne tråd er jo bare én af mange, hvor trådstarteren TROR at Amino er en salgskanal. Det er det jo ikke; salget er en bonus og ikke andet.

Jeg kan så bekræfte Rosenstands påstand i, at pressen følger ikke kun med på Amino, men også alle andre store fora. Jeg selv, er 3 gange blevet ringet op af pressefolk pga. af tråde jeg selv har startet eller har deltaget i. Jeg har haft meget behagelige samtaler med dem alle.

Min kusine producerer for TV2 og de finder deres programdeltagere gennem diverse forums, der har en interessant historie og det kan være lige fra babyforums til iværksætterforums. Da mine børn var mindre deltog jeg i et stort babyforum, hvor én af deltagerne blev udtaget til at deltage i en dokumentar omkring adoption. Så JO, de er her - også i en krisetid. Husk på, at i en krisetid er der mange freelancere. Wink

De kvinder du ser i Alt for damerne, Femina og andre steder er udtaget fra forums som Babyklar, Min Mave, Morgendagens Heltinder, Adoptionzone osv. Jeg køber selv sommetider disse blade og kender tit de mennesker artiklerne handler om.

Thomas T; at du ikke får nok kunder er du ikke ene om - tænk kreativt og ud af boksen med din egen markedsføring, ellers kommer du ingen vegne og denne tråd er den forkerte vej at gå - om igen Smile.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:46

mitSannejeg:
for det står i Aktuelt".....

Jeg er helt sikker på, at Aktuelt ikke læser med herinde Big Smile

Hans

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

"Jeg synes du har nogle gode referencer, - du har skrevet nogle rigtig gode tekster til dine kunder ! Jeg synes det er smukt at du lader referencerne tale for sig selv !"

Hej Jørgen (Olsen)

Tak ska' du ha' - det er jeg glad for, at du synes. Altid rart med lidt ros.

Til dem, der skriver noget om, at jeg ikke kan være en særlig dygtig tekstforfatter, hvis jeg sælger mig selv for 1/4 af, hvad et reklamebureau typisk vil ta' for en given opgave: Det gør jeg, fordi jeg kan gøre det. I modsætning til et reklamebureau betaler mine kunder ikke for diverse udgifter i form af dyr husleje i tjekkede lokaler og en kantine med lækker mad. Og fordi jeg tror på, at det på længere sigt er det værd. Det er bl.a. sådan jeg var i stand til at overbevise et større firma fornyelig om at bruge mig fremover fremfor deres hidtidige reklamebureau.

Hvorvidt  man vurderer mig til at være en god tekstforfatter eller ej må "stå for egen regning" - jeg har lært et håndværk som så mange andre fra bunden af med en fantastisk dygtig læremester til min rådighed og fået meget ros sidenhen af såvel kunder som andre bureauer, der har set mit arbejde. Jeg ved, hvad jeg kan indenfor mit fag. Ja, jeg "vovede pelsen" ved at poste en provokerende overskrift, og den satte så sandelig noget i gang - meget mere end jeg havde regnet med.

Men nu må det vist også være nok. God vind i sejlene!

Farvel

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det var dog en af de mest underholdende tråde længe ... LOL

Da jeg så overskriften, klikkede mig ind og fik læst budskabet var den første tanke der faldt mig ind: Trøstefisse!

Ja, det virker somom den kære tekstforfatter, da han åbenbart ikke kan gøre sig lækker nok til at få nogle rigtige kunder, nu forventer sådan en slags "trøstefisse" ... Vi skal åbenbart synes det er synd for den stakkels talentfulde tekstforfatter, at han ikke kan sælge os sine salgstekster ...

hmmm, vent nu lige lidt...  Salgstekster....  Ville du købe salsgtekster, af en mand der ikke kan lave tekster der sælger?

Hvis man som marketingmand sætter sig over i hjørnet og spiller forarget, når ens markedsføring ikke virker, så kommer man altså ikke så langt. Det er IKKE modtagerne af markedsføringen der er problemet - det er afsenderen! Det er afsenderen der ikke kommer igennem med sine budskaber og det er afsenderen der ikke får nye jobs. Modtagerne har intet at tabe.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Trøstefisse

Hahaha det er sgu da kryderi i det danske sprog Yes

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:18

Jeg bruger lige lidt af min stjernekvote på deMib i dag ;)

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)