Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 9 person

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:36
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 18:48

Hej Thomas

Hvad er dit budskab og hvad vil du opnå ved at starte tråden?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:50

Det er vel en tekstforfatters måde at få besøgende på, provokere og folk bliver nysgerrige?:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:52

ztrong:

Hvad er dit budskab og hvad vil du opnå ved at starte tråden?

Han vil bare have din reaktion... Provokation er måden nogen bruger til at vække opmærksomhed, og her giver det sikkert et par kliks ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:01

Det er da en god overskrift - jeg fik lyst til at åbne indlægget. Men så kommer skuffelsen - intet indhold, og det er så ærgerligt, Thomas, at første møde med tekstforfatteren skal være en tekstmæssig skuffelse. Skriv nogle spændende og måske provokerende indlæg - så vi klikker for at læse mere :-)

De bedste hilsner
Anette

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:43

Hvor er det dog en gang dansk dobbeltmorale når det er værst... Du opretter en profil på et hjælpeforum, er totalt passiv og laver et par reklame tråde.

Herefter forventer du bare folk kommer styrtende, og bestiller din arbejdskraft. Og da det viser sig, at tingene ik går efter dit hoved, er alle nogle sparsomme tøssedrenge, som intet fatter... Øhhhh!!!

Dem der vinder mest på Amino, er dem som er aktive, og viser deres evner, viden, kontakter eller bare generelt er hjælpsomme. Og det her er sådan set 2. gang jeg støder på din profil på dette site, og vil da mene jeg er aktiv...

Så stop dit tuderi, og vær dog bare en smule selvkritisk!!! Tror den der laver de største fejl og misforstår hele konceptet bag Amino er dig...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 19:57

Fin hjemmeside du har Thomas. Jeg tror ikke, vi er tøsedrenge, men, som andre skriver gør os overvejelser inden vi slår til. Når jeg ser dit arbejde, er du helt sikkert en tekstforfatter, der bør overvejes. Men overvejes betyder ikke nødvendigvis hyres. Jeg kan godt li' provokerende tekster med en god stop effekt - og tekster, der får smilet, genkendelsen og tanken frem. Når jeg ser og læser dine arbejder, så er der ingen tvivl om, at du kan provokere. Desværre synes jeg, at dine tekster og overskrifter er negativt ladede og det passer nok ikke ind særlig mange steder. Der er formentlig ikke mange, der vil sende signalet om den "sure gamle mand". Men alligevel får du mig til, at trække på smilebåndet, for din provokerende overskrift i denne tråd og indholdet i dit indlæg passer fint med det andet.

Når det så er sagt, så vil jeg overveje dig, som tekstforfatter, når jeg på et tidspunkt får behov i den retning.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Thomas, når du nu selv er sådan en vovepels, gerne vil betale for tingene og har brug for kunder, hvorfor kører du så ikke reklamer for dit firma på Amino?
Jeg ser frem til din ordre :-)
Bestil her:
http://sponsorlinks.amino.dk/

Dbh Martin

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:14

Smider lige en klud og en kiks efter Thomas fra TT-Tekstfofatter.dk måske det kan hjælpe lidt Stick out tongue

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)