Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino større end Jubii?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er faldet over en webside som hedder www.alexa.com som kan fortælle hvilken position man har i verden eller i f.eks. Danmark.

Min egen side www.billigtisverige.dk er nr. 16.297 i Danmark.

Når jeg kigger på TOP 100 i Danmark, så ser jeg at www.amino.dk ligger nr. 53 i Danmark og at www.jubii.dk ligger nr. 54.

Kan det virkelig passe at www.amino.dk er blevet større end www.jubii.dk Det er da ret godt gået drenge, tillykke med det.

Hvilken placering har din webside?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:57

Sjovt lige at lure lidt rundt inde på alexa. Jeg er nr. 6,725 med joomlatutorials.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:00

Mere præcise tal får du fra FDIM, som pt fortæller, at Jubii ligger nr. 19 i Danmark. Amino er ikke med på listen - om det er fordi Martin ikke gider, eller der endnu ikke er nok besøgende til at komme på listen, skal jeg ikke kunne sige.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05

Kim:

Jeg er faldet over en webside som hedder www.alexa.com som kan fortælle hvilken position man har i verden eller i f.eks. Danmark.

Du skal dog lige huske at tage højde for, at Alexa udelukkende samler informationer fra de der bruger Alexa toolbar. Det er i hvert fald hvad jeg har ladet mig fortælle, hvis det er forkert er der lige nogen der må rette mig. Men i så fald vil der jo aldrig være tale om en helt konkret gengivelse af det faktiske generelle besøgstal.

~ Amaris 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:17

Min side har nok besøgene og amino.dk har nok , med det koster også kassen at komme på FDIM.dk og det giver ikke retur links , du får en mere præcis tæller end alexa.com rank , dog ser jeg  ikke den store værdi i den liste FDIM da alle ikke er der

En ting er sikker amino.dk har flere besøgene end jubii.dk , Er mit umild bart indtryk , når jeg kigger på siden

De har ikke opdatere deres links fjernet døde links de sidste mange år hvem gider søge på en side hvor halvdelen er døde links urelevante søge resultat, google.dk er meget bedre den opdateres da ,

Så vis man vil beholde sin føre position , som i gamle dage hvor der kom mange besøgene, kan man ikke bare ligge sig ned i lænestolen og gør ingenting de næsten mange år, så overhaler deres konkurrenter dig og dette er sket for jubii.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:17

David Mc Nally:

Mere præcise tal får du fra FDIM, som pt fortæller, at Jubii ligger nr. 19 i Danmark. Amino er ikke med på listen - om det er fordi Martin ikke gider, eller der endnu ikke er nok besøgende til at komme på listen, skal jeg ikke kunne sige.

Nok mere fordi Amino.dk ikke gider betale for at være på listen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:04

Kristian Konradsen:

David Mc Nally:

Nok mere fordi Amino.dk ikke gider betale for at være på listen.

Jeg mener at alle kan komme på, hvis de gider betale for det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:47

Amino er ikke større end Jubii, så meget er sikkert.
Hverken Alexa eller FDIM kan bruges til ret meget.
Alexa er møj upræcis og FDIM er kun for dem der betaler kassen for at være med.
Vi har så vidt jeg ved besluttet at betale kassen for at være med, så mon ikke Amino snart kan findes på listen?

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 14:52

Du kan aldrig regne med Alexa rank, da den som tidligere nævnt kun registrere de brugere som har Alexa Toolbar installeret.

Men nej, jeg tror ikke at Amino er større end Jubii.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:41

> Hverken Alexa eller FDIM kan bruges til ret meget.

Det er nu ikke helt rigtigt :)
- Men begge målemetoder har naturligvis sine svagheder ...

Den eneste jeg kender, der har testet Alexa mere omhyggeligt er en af mine gode venner i USA, Rand Fishkin og hans team. Deres tests - hvor de bl.a. har holdt forskellig data op mod hinanden, sammenlignet med site statistikker osv, viste bl.a. at Alexa var rimelige globalt set, hvorimod Compete er mere præcis for US-sites. Der er dog generelt en demografisk skævvridning, der kan gøre visse sammenligninger ret upræcise. Men som trending værktøjer er de slet ikke så dumme.

FDIM målingerne er noget mere præcise - til gengæld dækker de kun dem der tilmelder sig og betaler. Men som en måling mellem disse sites er det såmænd ikke sål årligt.

Det vigtigste når man skal vurdere disse statistikker er, at kende datagrundlaget og måden det behandles på :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)