Jeg vil gerne bede jer om jeres hjælp eller kommentar til dette. Bruger i dag Google Adwords og bruger en del penge på det, det er ok da jeg får meget igen. Men så den anden dag bleb jeg kontaktet af firmaet Net-ads.dk som vil tilbyde mig ubegrænset søgeord, og klik til en fast pris pr. mdr. (495,00), og i den øverste den af google. De har så opsat en kampange til mig med mine søgeord, men når jeg tester deres arbejde kommer der ikke noget frem på mine søgeord har været der første 10 sider igennem (Uden resultat) Jeg har så igen sat min gamle igang igen, så min foretning ikke står helt slille. Har også kontaktet Net-ads.dk og fortalt dem det ikke virker. De påstår at sålænge min egen kampange stadig køre vil deres ikke virke. Kan det passe??, Både det man min og deres, og generelt kan det ladesig gøre med ubegrænset søgeord,klik og i toppen til 495,00 De bedste hilsner Kevin
|
Bed dem om at rende og hoppe på godt gammelt jysk.
Google fungerer IKKE på den måde og du er ikke den eneste jeg har hørt om, som har været ude for det samme, desværre.
De har ret i, at deres AdWords ikke vil køre optimalt, så længe din egen kampagne kører. Men med en pris på 495,- om måneden tvivler jeg på, at du kan ligge i toppen på nogle som helst søgeord all day long - Desværre.