Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det her passe (google adwords)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne bede jer om jeres hjælp eller kommentar til dette.

Bruger i dag Google Adwords og bruger en del penge på det, det er ok da jeg får meget igen. Men så den anden dag bleb jeg kontaktet af firmaet Net-ads.dk som vil tilbyde mig ubegrænset søgeord, og klik til en fast pris pr. mdr. (495,00), og i den øverste den af google.

De har så opsat en kampange til mig med mine søgeord, men når jeg tester deres arbejde kommer der ikke noget frem på mine søgeord har været der første 10 sider igennem (Uden resultat)

Jeg har så igen sat min gamle igang igen, så min foretning ikke står helt slille. Har også kontaktet Net-ads.dk og fortalt dem det ikke virker. De påstår at sålænge min egen kampange stadig køre vil deres ikke virke.

Kan det passe??, Både det man min og deres, og generelt kan det ladesig gøre med ubegrænset søgeord,klik  og i toppen til 495,00

De bedste hilsner

Kevin

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bed dem om at rende og hoppe på godt gammelt jysk.

Google fungerer IKKE på den måde og du er ikke den eneste jeg har hørt om, som har været ude for det samme, desværre. 

De har ret i, at deres AdWords ikke vil køre optimalt, så længe din egen kampagne kører. Men med en pris på 495,- om måneden tvivler jeg på, at du kan ligge i toppen på nogle som helst søgeord all day long - Desværre. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 10. Apr 08
Skrevet kl. 21:55

Jeg er ikke meget for at stoppe det som jeg ved der virker bare for at teste deres, som jeg ikke rigtig tror på.

Det er meget omsætning af gå glip af.  Deres køre ikke optimal, men kan det passe at jeg slet ikke vil kunne finde mig via det som de har lavet.

Jeg tror at der vil rippe mig for 3 * 495 + 295 i oprettelse og så høre jeg ikke mere til dem.

Mvh.

Kevin

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:31

Husk på, at de fleste bureauer lige skal have et par dage til at få kampagnen og budstrategien op at køre perfekt.. 

Men i dette tilfælde vil jeg sige, at resultaterne højst sandsynligt vil udeblive på grund af det lave beløb.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:39

jk-udlejning:

... vil tilbyde mig ubegrænset søgeord, og klik til en fast pris pr. mdr. (495,00), og i den øverste den af google.

...generelt kan det ladesig gøre med ubegrænset søgeord,klik  og i toppen til 495,00

Adwords fungerer jo på den måde, at man afregner til Google pr. klik. Så skal nogen sætte en kampagne op til dig med ubegrænsede klik - og samtidig have en forretning ud af det, skal de enten købe klik meget, meget billigt, eller også skal de skrive nogle elendige annoncetekster, så slet ingen klikker på dine annoncer.

Så for at besvare dit spørgsmål: Nej, det kan ikke på en saglig vis lade sig gøre at opsætte en kampagne med ubegrænsede søgeord og klik til 495 om måneden.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 19:02

Hej Kevin, 

Som det første vil jeg gerne bede dig om at holde dine spørgsmål i samme tråd, i stedet for at sprede det ud over hele Amino. Wink

Jeg har selv en kort overgang arbejdet for Net-Ads ApS, og kan oplyse at jeg ved at kunden ikke har deres første prioritet. fks. da jeg var derinde havde de en 'lead' medarbejdere til at ringe op og tilbyde en 'gratis' test periode som var på en-to dage. en tekstforfatter smed så hurtigt 10 søgeord op til denne test, derefter tog en konsulent *mig* fat i kunden og tilbød så kunden en rigtig kampagne.  Hvis kunden tog imod tilbudet om en rigtig kampagne, sendte Net-Ads en regning, men optimeret ikke en dyt videre på de første 10 søgeord. 

Da jeg sad der inde var deres personale sammensætning således.

2. Lead medarbejdere + en tredje på deltid -  4 fuldtids sælgere + 1 salgschef - 1 direktør. og en enkelt tekstforfatter. Dvs. at til alle firmaets kunder var der kun 1 person ansat til at tage sig af deres produkt AdWords. - Af samme årsag opsagde jeg min stilling efter 2-3 måneders ansættelse.

Hvis der er noget du savner svar på så spørg endelig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder ikke til at det kører tilfredsstillende for dig. Opsig abonnementet og reflecter over hvad du bør stille af krav til fremtidige aftaler. Krav som "minimum 500 klik per måned" og "månedlig dokumentation fra Google Adwords" er forslag.

Aftalen er så løs at det er svært at se at du har betalt for noget du ikke har fået.

Mvh Jesper

Tilmeldt 10. Apr 08
Skrevet kl. 20:50

Mange tak for dit svar.

Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:04

Hej

Jeg har fået og betalt en sådan kampagne GoogleAdwords Flat rate á 495 kr. per månedet os net-ads  :o(  - det virker slet ikke !!! man kan ikke finde annoncen ... spild at tid og penge ... er det måske snyd ?

Og nu har de skiftet navn til  just-online.dk , men ikke adressen og i cvr-register stå at just-online har net-ads som binavn....?

Jeg havde opsagt abbonnemet for net-ads men fik ikke svar fra dem, nu har jeg fået en faktura fra just-online!...

jeg har talt med dem og de skal kigge på sagen... skriver mere når jeg få svaret.

Mit råd: holder dig fra net-ads og just-online, jeg tror bl.a. at de skifter navn for at fovirre

god dag!

Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:02

Hej

En god afslutning til historien: min opsigelse er blev accepteret uden problemer og fakturaen annulleret. Servicen os just-online var udmærket, venligt og hurtig, trods mine mistroiske tænker. Så intet at klager der - undtaget at kampagnen var absolut værdiløst. 

Jeg er glad :o)

Har en god dag!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)