Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har trustpilot fået storhedsvanvid?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ninaf:

Så selv om man ikke er medlem og ikke har en profil, kan man altså godt få dårlige anmeldelser?

Ja. Men du kan også få gode :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 09:15

Anders Friis:
Er det ikke lidt vildt, nu er det altså kun de firmaer der har "Partnerpakken" som må billede-linke til deres hjemmeside.

Det er lidt "sjovt". Truspilot tillader sig uden videre på deres egen hjemmeside at indsætte et snapshot af vore butikkers forside, men når det kommer til at vi andre billed linker med Trustpilots logo vil de have penge for det. Kan de mon overhovedet forbyde at vi linker med deres logo? Det må kræve en eller anden form for registreret logo eller varemærke beskyttelse, og har de det? Er det lovligt at Trustpilot uden en forretnings accept indsætter et snapshot af vores webshop ? og i så fald kan vi jo bare gøre det samme hvis vi ønsker at billed linke til trustpilot.

Et snapshot fra Trustpilot kunne f.eks. se sådan her ud:

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:20

Techmaster:
Er det lovligt at Trustpilot uden en forretnings accept indsætter et snapshot af vores webshop ?

Nej, ikke med mindre det er anført i nogle betingelser som man har accpeteret ved at købe deres produkt.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Fra  Techmaster Skrevet kl. 09:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Fuldstændig korrekt. Mit råd, klog af skade, er derfor at har du en webshop, så lav en gratisoprettelse på trustpilot og forsøg at få så mange som muligt af dine kunder til at anmelde din butik, før en eller anden utilfreds kunde ser sig sur på dig og vælger at være den første der opretter dit firma på Trustpilot.

Det er godt at være på forkant før man bliver hængt ud, desværre var jeg så naiv at tro det ikke ville ske for mig, men uanset hvor godt du gør det vil der, når man har en vis volumen, på et eller andet tidspunkt altid komme en konflikt som ikke bliver løst så alle parter er tilfredse og så har man balladen.

Jeg har efter ca. en dags arbejde og en masse frustrationer fået tilpasset min webshop så kunderne opfordres til at anmelde på trustpilot, havde jeg gjort det for et år siden ville en enkelt dårlig anmeldelse på nuværende tidspunkt være komplet usynlig.

Problemet kommer så når nogle andre finder på at de vil lave noget lignende Trustpilot, for det står jo åbenbart enhver frit for at lave denne slags sider, så er den gal igen og det hele starter forfra.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Fra  Techmaster Skrevet kl. 09:29

Techmaster:
Fuldstændig korrekt. Mit råd, klog af skade osv.,
Dette er et svar til Ninaf, jeg fik ikke citeret.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Fra  Techmaster Skrevet kl. 09:33

Lagersalg123 - JEN:
Nej, ikke med mindre det er anført i nogle betingelser som man har accpeteret ved at købe deres produkt.

Nu er jeg jo gået med "på legen" så jeg har sikkert tilladt visning af snapshottet og det er også fint nok, men jeg er da ret sikker på at samme snapshot fandtes på Truspilots side, den første gang jeg opdagede at jeg var blevet anmeldt, uden jeg på nogen som helst måde tidligere havde deltaget i Trustpilots haløj.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:01

gweb:

Ninaf:

Så selv om man ikke er medlem og ikke har en profil, kan man altså godt få dårlige anmeldelser?

Ja. Men du kan også få gode :)

Ja med ingen er troværdig, det største problem er dog de positive anmeldelser, jeg kan jo få min mor og far til at stemme positive på mig og du skal først afgive faktura nummer når man er betalende medlem dog kan du ikke kræve at profiler afgiver adresse oplysninger og der i det mindste står at denne profil er cpr valid derved kan en positive anmeldelse kan du godt tabe kunder på vis der står 20 gode anmeldelser alle har kun lavet en stemme og ingen oplysninger i profilen, så vidste du kender lidt til trustpilot.dk  ved du hvordan det udnyttes derved kan man fuppe os forbruger at det en god virksomhed og en fup virksomhed vil tit have mange gode anmeldelser da de får sine venner eller ansatte til at stemme og hvordan skal de lige kontrollere dette.

Dog vidste jeg ser en profil med mange dårlige anmeldelser er det ikke sikkert det er kunder der givet disse anmeldelser, derfor vis en har 20 plus dårlige stemmer virker stedet mere troværdigt det da måske er konkurrent der har afgivet disse stemmer og de skal jo ikke cpr valid din profil inden truspilot.dk der skal ikke engang oplyses din adresse derinde, så hvad kan man bruge det til ingenting

Jeg kigger på om hjemmeside er troværdigt har CVR nummer og siden ser troværdigt ud, er dog ekstra opmærksom især ved mange gode anmeldelser da dette kan så let snydes med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11

Techmaster:

Fuldstændig korrekt. Mit råd, klog af skade, er derfor at har du en webshop, så lav en gratisoprettelse på trustpilot og forsøg at få så mange som muligt af dine kunder til at anmelde din butik, før en eller anden utilfreds kunde ser sig sur på dig og vælger at være den første der opretter dit firma på Trustpilot.

En gratis oprettelse med link til hjælper dem ,og deres fortagene , fortæl enhver de ikke cpr valid profiler derved er stemmer utroværdig spred budskabet så meget som muligt og håb de ændre ,det gør deres portal utroværdig

Det er godt at være på forkant før man bliver hængt ud, desværre var jeg så naiv at tro det ikke ville ske for mig, men uanset hvor godt du gør det vil der, når man har en vis volumen, på et eller andet tidspunkt altid komme en konflikt som ikke bliver løst så alle parter er tilfredse og så har man balladen.

Jeg har efter ca. en dags arbejde og en masse frustrationer fået tilpasset min webshop så kunderne opfordres til at anmelde på trustpilot, havde jeg gjort det for et år siden ville en enkelt dårlig anmeldelse på nuværende tidspunkt være komplet usynlig.

Problemet kommer så når nogle andre finder på at de vil lave noget lignende Trustpilot, for det står jo åbenbart enhver frit for at lave denne slags sider, så er den gal igen og det hele starter forfra.

Så lang tid det ikke skal cpr valid din profil derved er det let at snyde, med de er sikkert bange for at finde udad hvor mange fake bruger er derinde,

Jeg anbefaler ikke støtte dem med en gratis oprettelse med link til dem, før de har gjort stemmer mere troværdige og har lavet alle profiler cpr valid for så bliver det svært at snyde og stemmer vil være meget mere troværdig

De skal også lave man skal oplyse faktura nummer for både betalende og ikke betalende, som nuværende som jeg har forstået det er det kun betalende der lige nu der kan kræve et faktura på en anmeldelse

Om grunden de ikke gør, er nok det ikke så mange rigtige bruger, da der er mange ene stemmer og Internet handel er mange dobbelt de sidste par år , det hænger ikke samme med alle kun afgiver en stemme hver .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 18:18

Jeg ville klart benytte mig af trustpilots service, men de kræver 500 ex. moms om måneden og det er i overkanten i forhold til hvor meget man får ud af det som en lille virksomhed.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)