en ide kunne være at når folk opretter en bruger profil eller efter dette, får muligheden for at tilføje deres "omverden" eks deres bil (model mærke) deres køn, vægt, højde, alder, bopæl osv så kan man jo når bruger med fællesnævner handler et sted tilbyde/reklamere for andre med fællesnævner for det pågældende produkt, eks en kvinde fra københavn 25 år arbejder som sælger og lige præcis denne profil køber helt vildt meget i body shop, fedt for en ny bruger med samme profil at blive præsenteret for netop bodyshop!
altså opfylde brugerens behov.
fedt hvis folk med citroen xsara køber helt vildt meget wounderbaum, og hvis man så tilføjer sin bil til sin brugerprofil så bliver man præsenteret for netop wounderbaum!
fedt hvis vejret i byen var identisk med vejret udenfor, det ville måske hjælpe på virkelighedsfornemmelsen! og super med en tid og vejr prognose.
jeg syntes også det ville være fedt med reklamesøjler på niveau med rådhuspladsen, busholdesteder osv. det kunne også give nogle reklame kr i lommen på jer.
fedt med et prewiev af den konkrete hjemmeside, så man ikke bliver ført bag lyset af en fin facade, man skal da have muligheden for at smugkigge før man går ind ;-)
jeg syntes det ville være fedt med live news tekst i bunden af skærmen eller via lyd når jeg shopper, nogle syntes måske det ville være fedt med musik, så skal man da også kunne købe det eller bare kunne lytte til noget, evt ens favorit radio station ligesom på ipoden eller mobilen :-)
der bør helt sikkert være nogle krav til forretningerne, eks de SKAL HAVE VARER PÅ LAGER.
det er en drivende del af det at bevæge min krop ud i byen, nemlig det at jeg kan få varen i hånden med det samme. håber i vil lave et stemme system så folk kan nedstemme butikker som ikke kan levere varen så de bliver smidt ad hel..... til :-) det skal være tjekket og fordel agtigt at gå i webenhavn ellers så er det sku ligegyldigt!
har flere ideer er bare træt af at skrive hahaa
god arbejdslyst håber i kan bruge noget!