Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør vi forkert...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har et problem på vores hjemmeside www.MyArtSpace.dk. Vi har mange brugerer og der kommer hele tiden flere til, men vi har lidt svært ved at få brugerne ud af hullerne når det gælder om at være aktive på siden.

Folk uploader billeder i stor til, men når det kommer til at bruge vores forum, blog og skrive kommentarer til hinanden så halter det desværre.

Så mit spørgsmål til Jer er, er der noget vi gør galt på sitet siden de ikke deltager mere i debatter, hvordan virker siden på Jer når i kommer ind på den, er den til at finde ud af og hvilke tiltag kan vi evt gøre for at fremme lysten til at bruge sidens muligheder for at blogge, skrive i forum og kommentere.

håber meget at der er nogle der kan hjælpe.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:14

så måske lavet mere et site med com version engelske, der skal virkelige mange bruger på et site før der sker virkeligt meget .

skabe mere indeholde f.eks.

lave muligheder at sælge billeder imellem hinanden

Skabe kontakter imellem kunster

Hvordan tegner man ?

hvordan man maler ? ,

Hvordan tager man det perfekte billedet ?

hvor findes der kunster danske skoler ?

Udenlandske kunster skoler hvor findes de  ?

Folk kan lave reklame for deres kunst værker galleri events mv.

skriv artikler lave links til siden skab mere trafik på siden

Evt. har du sikkert nogle flere ideer der gør din side mere interessant

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 15:44

Rigtig gode forslag du kommer med, vi har også løbende tilføjet nye muligheder på siden men det er ligesom om de ikke rigtig tager det i brug..

Men det kan være antallet af brugerer gør at der ikke sker mere end der gør og det derfor vil gøre sig bedre på et engelsk marked hvor der alt andet lige vil være flere mulige brugerer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01

Hjemmesiden synes jeg opbygges mere med kategorier ligesom amino.dk det skulle gerne få folk til at lave flere indlæg , skære ned på forsiden nyeste profiler mv.

Det ligner for meget et dating site med alt det med nyeste indlæg

lave sigende overskrifter til undersider hvor du ligger flere input alt kan ikke ligge forsiden

synes kunne ligge i højre eller venstre siden nyest profil  , husk lav det mindre end nuværende .

Nyest blog indlæg lave en overskuelige indeling bygges flere input forsiden dog kortere ind nuværende , så der kan godt stå mere på siden vis der tænkes mere på overskrifter og indeling

lave 14 - 20 forskellige kategorier på forsiden

Få folk selv at til at skrive input skoler mv.

Spørgsmål hvordan maler jeg?

Oprette sådanne masser af kategorier på denne måde

Huske lave sigende overskrift

Det ville være godt med et karma system så dem der laver mange indlæg bliver belønnet , dette ville få folk til konkurrere om at lave fleste indlæg de gode indlæg får flest point fra brugerne

jeg mener et nyt design

Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:09

Jeg kiggede lige på forsiden...

Damn........jeg fattede ikke hvad siden gik ud på og smuttede igen (den ser også vildt rodet ud imo). Måske er det ikke tydeligt nok, hvad I vil med siden og hvilke muligheder der er?  Noget med ART og nogle mest besøgte profiler.....

Måske er det for snævert med udelukkende danskere?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

En hurtig tur på dit site fortæller at der er mange, der besøger de enkelte gallerier (kan måske blive mere nuanceret ved en mere grundig tur rundt) Så brugerne ser ud til at bruge det.

Hvordan ved du, hvad brugerne ønsker sig af sitet?
Hvorfor melder man sig som bruger?

Flere muligheder gør det ikke nødvendigvis, da for mange muligheder overvælder. Så hellere foretage en grundig undersøgelse af hvad brugerne ønsker sig af sitet og hvad de evt. ikke får pt.

Test også sprogbrug, tone m.m. Her på Amino er der f.eks. ind imellem så meget testosteron at man ikke kan skære igennem og så er detet spørgsmpl om man gider deltage aktivt. Hvordan ser det ud på dit site?

Sidst men ikke mindst så find ud af om dine brugere også bruger tid på diskussioner på fora. Det er der stadig store grupper af mennesker, der ikke gør.

Det var input herfra.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 09:02

Tak for alle inputs ind til videre, vi vil kigge på dem og se om det er noget der kan skubbe lidt gang i hjemmesiden.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:25

Jeg syntes også at jeg går lidt vild på siden. Prøv at skære ned på alle de bokse, og især de meget forvirrende reklamer. Der er lidt for meget BT og EB over det, med informationer fra alle sider. Keep it simple, er mit råd :o)

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:06

Uha, den er meget uoverskuelig. Et lidt bedre design ville bringe dig langt.

Kh

Jeanette

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:16

Jeg syntes der er mange gode elementer, samt funktioner i siden.

Men som tidligere nævnt er designet, alt for uoverskueligt, samt at skære lidt ned på adwords eksponeringen på forsiden.

Mht. adwords er det ikke tvivl om at det er en indtægtskilde, men hellere have en mindre afvisningprocent på forsiden, og så indhente det tabte på undersiderne. :O)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)