Jeg må også en gang om måneden sige: "Nej du har ikke ringet til Bauhaus". Vores privat nummer ligger meget tæt på Bauhaus Aalborg. Måske skulle jeg bare lire noget gejl af hver anden gang, for selv at få et godt grin. Ellen |
Vi fik efter megen kamp tilsnusket os 76709070 og 76709071 uden specialgebyrer osv. Udfra dette dannede vi vores virksomhed. Da vi blev store nok, valgte vi at flytte fra "kælderen" til en fin adresse i København og fik i den anledning overflyttet vores numre til den nye adresse, mod gebyr selvfølgelig.....eller det troede vi! For pludselig havde TDC valgt at forære vores nummer til en ny kunde (indenfor noget VVS, som vi IKKE har forstand på)
Efter 6 måneders kamp med TDC tabte vi kampen om rettigheden til vores nummer og fik det ganske fornærmende kompensationsbeløb af DKK 1.500 kroner. Et beløb der skulle dække alle de opkald og ordrer vi havde tabt, for ikke at tale om den tid vi brugte på at sikre vores forretning uden vores nummer...
Vi har da også fået mange opkald, ikke fra spændende og potentielt nye kunder, men fra den nye ejer, der modtog 5-10 opkald dagligt fra vores kunder, og det var han ikke tilfreds med.
Min pointe her, ikke for at ødelægge den gode stemning det helt rigtige nummer kan generere, men for at dele med alle, en seriøs advarsel omkring et engagement hos TDC...Du tror måske at du har et fantastisk godt nummer.....men det er kun indtil TDC beslutter sig for at give det til en anden kunde, som enten betaler mere for det eller lover at anvende nummeret mere.....
Pas på derude!