Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan kan man også får en ny kunde....

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må også en gang om måneden sige: "Nej du har ikke ringet til Bauhaus". Vores privat nummer ligger meget tæt på Bauhaus Aalborg.
Måske skulle jeg bare lire noget gejl af hver anden gang, for selv at få et godt grin.

Ellen

Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:03

Vi fik efter megen kamp tilsnusket os 76709070 og 76709071 uden specialgebyrer osv. Udfra dette dannede vi vores virksomhed. Da vi blev store nok, valgte vi at flytte fra "kælderen" til en fin adresse i København og fik i den anledning overflyttet vores numre til den nye adresse, mod gebyr selvfølgelig.....eller det troede vi! For pludselig havde TDC valgt at forære vores nummer til en ny kunde (indenfor noget VVS, som vi IKKE har forstand på)

Efter 6 måneders kamp med TDC tabte vi kampen om rettigheden til vores nummer og fik det ganske fornærmende kompensationsbeløb af DKK 1.500 kroner. Et beløb der skulle dække alle de opkald og ordrer vi havde tabt, for ikke at tale om den tid vi brugte på at sikre vores forretning uden vores nummer...

Vi har da også fået mange opkald, ikke fra spændende og potentielt nye kunder, men fra den nye ejer, der modtog 5-10 opkald dagligt fra vores kunder, og det var han ikke tilfreds med.

Min pointe her, ikke for at ødelægge den gode stemning det helt rigtige nummer kan generere, men for at dele med alle, en seriøs advarsel omkring et engagement hos TDC...Du tror måske at du har et fantastisk godt nummer.....men det er kun indtil TDC beslutter sig for at give det til en anden kunde, som enten betaler mere for det eller lover at anvende nummeret mere.....

Pas på derude!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 14:18

Ja.. samme problem her hos os.

Vi har 96909090 som telefonnummer, 69909090 er fastTV .. så vi har da også en del der ringer til os.. men det tages med et smil. Big Smile

Mvh
Markus

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:29

Jeg arbejdede hos en revisor på et tidspunkt. Hans nummer lå meget tæt på nummeret til HP's support. Så det skete også jævnligt at vi måtte informere om at de havde trykket forkert.

Samtidig er mit fastnet nummer det samme som mine svigerforældres plus 1, altså deres ender på 1 mit på 2, ellers er de ens. Så jeg havde en gammel bedstefar i telefonen kl. 23.15 den anden aften som skulle snakke med min svigermor, men han havde mistet sansen for tiden og valgte at smide på. Men så er det jo godt jeg kunne bede hende ringe til ham.

Sjovt nok blev jeg advaret af TDC da jeg fik nummeret da det havde tilhørt en købmand der lå ved en campingplads, men jeg har aldrig fået opkald der skulle have været til dem.

Træt af upersonlige broderier på væggene?? www.ditbroderi.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 00:42

Jeg bliver et par gange i kvartalet ringet op af personer, der skal have synet køretøjer. Underligt nok er det altid traktorer...

De fleste tager det pænt, når jeg beder dem ringe til Brovst Bilsyns rigtige nummer, men en enkelt har skilt sig ud. Han nåede at ringe til mig tre (3) gange, og til sidst skælte han mig ud! Nu ville han altså gerne snakke med ham der stod for bestillingerne, jeg kunne vel bare lade være med at tage den telefon, hvis jeg ikke kunne klare opgaven!

Det var altså rigtig svært at få ham talt ned og til fornuft, uden at komme til at grine... Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:03

Minder mig om dengang hvor jeg prøvede at få fat i Post Danmark Kastrup Afdeling (Told) , fik aldrig kontakt til dem, indtil jeg ringede til deres almindelige support, brokkede mig, og oplyste nummeret jeg havde ringet til, fandt ud af at det var deres fax-nummer jeg havde ringet til hele dagen.

Pinligt ^^

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 11:14

Vi var også glade for vores nummer 7070 1180 da det jo var forholdsvis let at gå til. Efterfølgende har vi fundet ud af at TNT har 7010 1180.

Selvom vi præsenterer os selv og firmaet når der bliver ringet op hører folk det yderst sjældent og går straks i gang med at spørge ind til en pakke vi efter sigende skulle have stående eller kommer med data på en pakke de skal have hentet. Forbavselsen bliver ofte stor når jeg fortæller at den slags gør vi ikke og har aldrig gjort, men hvis de er villige til at betale vores timepris for det sender vi en mand med det samme - og det er her omkring kunderne spørger om de har ringet til TNT...

Måske der er en vognmand herinde der er interesseret i et samarbejde? :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:22

steinway:

Måske der er en vognmand herinde der er interesseret i et samarbejde? :-)

Hehe.. kan man kalde det Real Live typosquatting?

Det var da en ide at få nogle numre der ligner dine konkurrenters Big Smile

Mvh
Markus

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:31

Ja det med numre er noget farligt noget.......tilbage i den spæde mobil start var jeg en af de første i min omgangskreds der fik mobil og fik nummeret 40 40 48 08 og det nummer havde jeg så i ~10 år hvor efter jeg blev så forrygende uvenner med tdc og skiftede til mit nuværende nummer.

MEN......6 mdr efter opsigelsen forærede TDC så nummere til ROUSING VVS (som stadig har det) og indehaveren af den VVS forretning ringede en lørdag nat til mig og var rimelig sur........han var træt af at få sms'er og opkald hele natten......han synes der var lige langt nok til Herning for at køre folk hjem fra byen.

Jeg har efterfølgende i et nostalgitrip hørt ham til om han vil sælge nummeret til mig, men nu 10 år efter er han meget glad for nummeret.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:47

Vi har et lydklip liggende her i MediaMouse - men af hensyn til vedkommende må jeg nok hellere lade være med at poste det herinde. Jeg ved heller ikke lige hvor vidt det overhovedet vil være lovligt at gøre.

Men, som jeg tidligere har skrevet, så er der et af vores linie-numre som sluttter på 50 40 og en af vores lokale pizza-pushere har 40 50. Når man ringer op til os, så bliver man mødt af en velkomsthilsen som siger noget i stil med "Velkommen til MediaMouse". Derefter er der ventemusik og efter et stykke tid kommer der nogle breakouts med en besked om at vi er optager og efter endnu længere tid får man mulighed for at trykke 1 og lægge en besked.

Det sjove er så, at på trods af velkomsthilsen og ventemusikken (hvilket pizzeria har ventemusik...?), så lå der en mandag morgen en besked fra en kvinde som gik nogenlunde i stil med:

"Hej det er xxxxxx xxxxxx, Jeg vil godt bestille en pizza nummer xxx, xxx, xxx og en xxx og så skal jeg have xxxx. Jeg afhenter det om lidt."

Det var godtnok en god start på ugen, når man kunne møde på arbejde og få sådan et godt grin Big Smile-

/Jesper

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)