Okay, troede bare det var lidt branding for selve auktionen
Jeg troede i ville lave en lækker feature som virksomhedsbørs og de andre....
Well, hvis nu du læste hvad der stod.....ville du se at vi er på vej med en separat site, men at det er forsinket og for at ikke at vente for længe starter vi med nogle af auktionerne her i debat-afdelingen.
Amino kommer med et nyt site med et særskilt auktionssystem - præcis som med virksomhedsbørsen.
Indtil vi har det nye software klar afholder vi en række auktioner her i debatten. Dvs. det er en midlertidig løsning for at I kan begynde at få del i nogle af de mange varer vi har liggende klar til Aminos medlemmer.
At vi har valgt at gøre det som en del af Amino Plus skyldes at det bliver en 100 pct. B2B auktion. Dvs. du kan kun byde på auktionen hvis du er oprettet med CVR-nummer.
Der er jeg ikke enig. At amino tjener penge på deres plus medlemmer gør det jo bestemt ikke til en dårligere forretning at benytte amino.
Jeg tror jeg skulle have været af med de første 20.000 kr. hvis jeg hver gang jeg havde et sprøgsmål skulle have kontaktet min advokat, revisor eller SEO ekspert.
Jeg overvejer selv meget at blive amino puls medlem.
Jeg forstår ikke din pointe. Amino Plus handler jo om at prøve at gøre hvad der er en god forretning for jer, til en god forretning for os. Det er der da ikke noget underligt eller odiøst i? At vi prøver at får en forretning ud af at hjælpe iværksættere, er da ikke forkert. Du er vel på Amino fordi du er selvstændig eller iværksætter, så det burde du vel af alle kunne forstå. Eller misfortår jeg dig?