Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation "Karma Snyd" næste kapitel :-)

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:
Jeg får ikke den længere ved mit eget indlæg, men ved trådstarter er der en stor grøn knap "Foreslå svar"

Så er snydeknappen fjernet

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

* Man kun kan rate andres indlæg 5 gange pr. profil pr. dag.
Man har nu 5 stemmer pr. dag. Så den med at "smadre" en anden bruger, kommer godt nok til at tage lang tid. De 5 stemmer mener vi dækker et normal forbrug og burde derfor ikke give gode ærlige brugere problemer.

Ham der frygtede det har da vist fået slettet sin profil. Annoncesalget gik ellers strygende.


 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:
Ham der frygtede det har da vist fået slettet sin profil. Annoncesalget gik ellers strygende.

Ick!

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
* Man kun kan rate andres indlæg 5 gange pr. profil pr. dag.
Man har nu 5 stemmer pr. dag. Så den med at "smadre" en anden bruger, kommer godt nok til at tage lang tid. De 5 stemmer mener vi dækker et normal forbrug og burde derfor ikke give gode ærlige brugere problemer.

Hej.

Siden ændringen, har jeg kun kunnet stemme to gange pr. dag.  Confused

- Miriam

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu hvor man ikke længere kan se sine egne stjerner, kan man jo heller ikke se om nogen har stemt på ens indlæg. Eller hvad? Jeg ved godt at der er karmapoint i bunden af indlæget, men kan ikke helt regne systemet ud, da indlægene giver forskellige karmapoint. Confused

Miriam

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.... det lader til at de brugere der har reklame i bunden af deres indlæg får et ekstra karmapoint for deres indlæg, kan det virkelig passe?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12291
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Hej.

Nu hvor man ikke længere kan se sine egne stjerner, kan man jo heller ikke se om nogen har stemt på ens indlæg. Eller hvad? Jeg ved godt at der er karmapoint i bunden af indlæget, men kan ikke helt regne systemet ud, da indlægene giver forskellige karmapoint. Confused

Miriam

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål. Jeg kan godt se mine point?

Og mht. ekstra point til folk med reklamer, så må du gerne vise mig et eksempel, da det ikke er en tilsigtet feature, hvis den altså er der.

Dbh Martin

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Miriam Frank:

Hej.

Nu hvor man ikke længere kan se sine egne stjerner, kan man jo heller ikke se om nogen har stemt på ens indlæg. Eller hvad? Jeg ved godt at der er karmapoint i bunden af indlæget, men kan ikke helt regne systemet ud, da indlægene giver forskellige karmapoint. Confused

Miriam

 

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål. Jeg kan godt se mine point?

Og mht. ekstra point til folk med reklamer, så må du gerne vise mig et eksempel, da det ikke er en tilsigtet feature, hvis den altså er der.

Dbh Martin

Ja, jeg kan også godt se mine point, men ikke om nogen har stemt på indlæget.

Jeg prøvede at gennemskue pointsystemet. Og umiddelbart så det ud til at bund-reklame-indlægene gav 4 point imens andre gav 3 point. Jeg kan godt se nu, at det ikke altid holder. Til gengæld ser jeg, at du to gange har fået 0 point. Nu er jeg da totalt forvirret!

Du kan evt. bare fortælle, hvordan systemet regner point ud. Jeg har det med det, ligesom en gåde, jeg ikke kan regne ud ... Super Angry

Miriam

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12291
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nok for forvirret til at forstå dig, jeg kan ikke se jeg har nul point nogen steder og jeg kan fint se om folk har givet mig point.
Men lad det ligge, det er ikke så vigtigt. Skriv gode ting, opfør dig pænt og det skal gå dig godt.

Dbh Martin

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nåh.... stjernerne bliver først synlige, når nogen stemmer på ens indlæg. Det havde jeg så ikke opdaget.

Har dog stadig ikke gennemskuet systemet med pointgivning. Gad vide om andre har. Hmm...

Miriam

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)