Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation "Karma Snyd" næste kapitel :-)

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian S.:
Uanset, syntes jeg dog det er uheldigt at en specifik karma-rating på indlæg vil medføre at spørgsmålsstiller eventuelt ikke drager den rigtige konklusion på det/de svar der er givet

Christian,

Jeg ved at dine "artsfæller" folk med interesse for skat og regnskab ved flere lejligheder har "klaget" over karmasystemet med det synspunkt at ikke alle var faglig kvalificeret til at vurdere om et svar er rigtigt eller forkert. Jeg synes det vigtige er, at du selv er tilfreds med dine svar (og så kan jeg med "lille" interesse i samme fagområde sige at jeg også synes de er gode).

Når folk uddeler karma kan der være mange motiver, alt lige fra dit svar er umuligt at forstå - måske fordi spørgeren/læseren ikke har den viden eller baggrund der skal til. Det er noget af kunsten at ramme det rigtige sprog afhængig af hvem der spørger -  og til at nogle måske bliver stødte over et ordvalg.

Det er ikke mit indtryk at karma alene giver et signal om noget er rigtigt eller forkert. Forhåbentligt er det stadigvæk indholdet af svarerne der er det afgørende.

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)