* Man ikke kan foreslå sit eget svar som "Godkendt Svar". Hvis man giver et svar på et spørgsmål, giver det sig selv at man mener det er rigtigt. Om det så rent faktisk er det, må andre vurdere.
Det ser ud om at man godt kan foreslå sit eget svar her
Hej Thomas
Det er nok mig der er blind, men det kan jeg ikke få øje på??
* Man kun kan rate andres indlæg 5 gange pr. profil pr. dag. Man har nu 5 stemmer pr. dag. Så den med at "smadre" en anden bruger, kommer godt nok til at tage lang tid. De 5 stemmer mener vi dækker et normal forbrug og burde derfor ikke give gode ærlige brugere problemer.
Hej Martin.
Hvad mener du med at "smadre" en anden bruger. Har stjerner ikke altid talt positive point?
Hvad bruger man info om karmapoint til? Hvis man har mange point (fået ved stjerner) betyder det vel "bare" at man har samme mening som de fleste. Jeg synes det er meget godt at kunne sætte 5 stjerner ved et indlæg - som jeg er enig i og synes er godt skrevet, men jeg forstår ikke rigtig hvorfor de skal tælles med i karmapointene.
Mange hilsner Miriam
Hej Miriam
Vi har ændret det, så man kan få negative point. Får man mange stjerner, så viser det at man har mere værdi for de andre brugere, end dem der får få stjerner. Karma kan vise en ny bruger hvem der er værd at lytte til og Karma kan gøre dig mere synlig på Amino og på den måde belønne de hjælpsomme.
Det er vist Jesper Jørgensens indlæg, han mener. Og det kunne godt se ud som om han har ret.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg får ikke den længere ved mit eget indlæg, men ved trådstarter er der en stor grøn knap "Foreslå svar" som linker her til -> http://www.amino.dk/forums/AddPost.aspx?ReplyToPostID=417073&Quote=False&Answer=True - måske det er den?
Ja, den grønne "Foreslå svar" knap ud for Martins oprindelige indlæg i denne tråd fungerer vel stadig, selv om det ikke er hensigtsmæssigt
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg får ikke den længere ved mit eget indlæg, men ved trådstarter er der en stor grøn knap "Foreslå svar" som linker her til -> http://www.amino.dk/forums/AddPost.aspx?ReplyToPostID=417073&Quote=False&Answer=True - måske det er den?