Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation "Karma Snyd" næste kapitel :-)

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasVJ:

Martin Thorborg:

* Man ikke kan foreslå sit eget svar som "Godkendt Svar".
Hvis man giver et svar på et spørgsmål, giver det sig selv at man mener det er rigtigt. Om det så rent faktisk er det, må andre vurdere.

Det ser ud om at man godt kan foreslå sit eget svar her

Hej Thomas

Det er nok mig der er blind, men det kan jeg ikke få øje på??

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:03

Miriam Frank:

Martin Thorborg:
* Man kun kan rate andres indlæg 5 gange pr. profil pr. dag.
Man har nu 5 stemmer pr. dag. Så den med at "smadre" en anden bruger, kommer godt nok til at tage lang tid. De 5 stemmer mener vi dækker et normal forbrug og burde derfor ikke give gode ærlige brugere problemer.

Hej Martin.

Hvad mener du med at "smadre" en anden bruger. Har stjerner ikke altid talt positive point?

Hvad bruger man info om karmapoint til? Hvis man har mange point (fået ved stjerner) betyder det vel "bare" at man har samme mening som de fleste. Jeg synes det er meget godt at kunne sætte 5 stjerner ved et indlæg - som jeg er enig i og synes er godt skrevet, men jeg forstår ikke rigtig hvorfor de skal tælles med i karmapointene. Confused

Mange hilsner Miriam

Hej Miriam

Vi har ændret det, så man kan få negative point.
Får man mange stjerner, så viser det at man har mere værdi for de andre brugere, end dem der får få stjerner.
Karma kan vise en ny bruger hvem der er værd at lytte til og Karma kan gøre dig mere synlig på Amino og på den måde belønne de hjælpsomme.

Dbh Martin

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:07

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 23:16

Nielco IT - John Nielsen:
Kan man spare de daglige 5 points sammen

Nej, men glæd dig til Amino Stjernebørs ;-)

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 23:17

ThomasVJ:

Jeg får ikke længere knapperne "Foreslå" eller "Godkend" på mine egne svar. Er der andre for dem det ikke virker?

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tester om jeg får en af knapperne..

Edit:

Jeg får ikke den længere ved mit eget indlæg, men ved trådstarter er der en stor grøn knap "Foreslå svar" som linker her til -> http://www.amino.dk/forums/AddPost.aspx?ReplyToPostID=417073&Quote=False&Answer=True - måske det er den?

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 23:21

Claus Conrad:

ThomasVJ:

Jeg får ikke længere knapperne "Foreslå" eller "Godkend" på mine egne svar. Er der andre for dem det ikke virker?

Det lader til at være fikset nu. Jeg har i hvert fald ikke mulighed for at forslå mit eget svar.

EDIT: Som det ses af mit nedenstående svar kan det så alligevel godt lade sig gøre ... ved at besvare tråden med den store grønne knap.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 23:22

Her har jeg brugt den store grønne knap til at skrive dette svar med.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:25

Ja, den grønne "Foreslå svar" knap ud for Martins oprindelige indlæg i denne tråd fungerer vel stadig, selv om det ikke er hensigtsmæssigt Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 23:27

Lars Bo Thomsen:

Tester om jeg får en af knapperne..

Edit:

Jeg får ikke den længere ved mit eget indlæg, men ved trådstarter er der en stor grøn knap "Foreslå svar" som linker her til -> http://www.amino.dk/forums/AddPost.aspx?ReplyToPostID=417073&Quote=False&Answer=True - måske det er den?

Godt set Lars! Yes

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)