Hej. Jeg bruger ca. 10 til 15 minutter om dagen, altså de dage hvor Amino ikke er langsom. |
30 min. om dagen
Læser generelt bare.
Hej. Jeg bruger ca. 10 til 15 minutter om dagen, altså de dage hvor Amino ikke er langsom. |
30 min. om dagen Læser generelt bare. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Svinger meget vil mene det er fra ca. ½-1 time i hverdagene, og et par timer dagligt i weekenden. |
Når jeg har tid, kan jeg sagtens bruge op til 1 time dagligt. I travle perioder bliver det dog kun til at skimme overskrifterne et par gange om dagen - desværre Amino har været en kæmpe hjælp til opstarten af mit firma. Derudover elsker jeg, når jeg også kan bidrage med viden og kontakter. Mvh. Carsten
|
Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.
Gennemsnitlig 15 min om dagen tror jeg. Aminofolket har hjulpet mig flere gange - TAK for det[:D. Jeg går som regel ind og kikker på overskrifter, men jeg drikker min morgenkaffe. Ser om der er nogen jeg kan hjælpe, hvilket desværre ikke er så ofte, da min oplevelse er, at Amino drejer sig meget om hjemmesider med alt hvad dertil hører. Eller ofte er spørgsmålene besvaret på glimrende vis inden jeg får fingeren ud - I er bare lynhurtige med svar herinde
Mandagshilsner Sanne
|
Gennem lang tid har jeg brugt ca en time dagligt tid på Amino.dk. Amino har givet så meget i forbindelse med min opstart af virksomhed. Jeg har gjort gode handler med adskillige Aminoer og fået kunder ad den vej. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn