Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponser et (iværksætter-) barn ...

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I mens jeg venter på svar Angel

Tænkte.. jeg var der ikke andre unge "iværksættere" der kunne komme frem og sige deres mening?

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 15:30

Mikkel deMib Svendsen:

Nu er det måske nok at tage munden lidt for fuld, at kalde det et "projekt" endnu - foreløbigt er vi bare nogle tosser, der diskuterer en god ide Big Smile

Foreløbigt ser det ud til, at der er mange der bakker om om ideen - og det er jo godt. Men som nævnt i et af mine forrige indlæg er der langt fra ide til noget der kører. Det ved vi jo alle ...

Nu må vi se hvad der sker ...

Jeg deltager gerne i at udvikle dette koncept og en forretningsmodel for konceptet. Jeg synes det er spændende, og har tidligere haft en lignende idé som den DeMib oprindeligt har bragt på banen.

Umiddelbart tror jeg godt at konceptet kan realiseres, og jeg har nogle idéer til hvordan.

Lad os mødes og se hvad der kan blive ud af det. Hvem er med?

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 17:25

Martin E. Jensen - InvestorKapital.dk:

Lad os mødes og se hvad der kan blive ud af det. Hvem er med?

Jeg er! Cool

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 07:40

Trist tråden døde..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:37

Ingen tråde lever evigt - tanken lever skam videre :)

Men som sagt, ligger der en del arbejde og praktiske og økonomiske udfordringer i at få sådan et projekt stablet på benene. Personligt har jeg bare ikke tiden til at løfte det :) 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 20:43

Jeg er sikker på dette kan blive til noget!

Og vil helt sikker få en god medie dækning, samt opbakning fra politikerne.
Altså hvis et parti siger at de bakker vores projekt op, så mener de nok at de kan score nogle iværksætter stemmer eller noget på det. - Anyways.

Det jeg vil frem til er - Jeg syntes vi burde være nogle stykker som fandt ud af noget.
I øvrigt mener jeg at én til to unge iværksættere burde være med til at føre projektet ud. - Så evt at komme med idéer og hjælp til opstarten.
- Så hvis det er interssant så syntes jeg vi burde gøre noget ved snakken, selv om der er tale om et stort projekt.

I skal være velkommen til at kontakte mig på : Mathias@greenex.com
Eller privat besked.

Hilsen

Mathias

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:47

Hej,

Jeg er frisk på at hjælpe og vil da gerne være med, og vil da gerne sponsere siden og programeringsdelen. Hvis der er nogle der er frisk på at hjælpe med at få det op at stå må i da gerne smide mig en mail eller tilføje mig på msn, krii08@hotmail.com har dog desværre ikke tid til den adminstrative del af det hele :(

mvh Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 20:51

Kristoffer:

Hej,

Jeg er frisk på at hjælpe og vil da gerne være med, og vil da gerne sponsere siden og programeringsdelen. Hvis der er nogle der er frisk på at hjælpe med at få det op at stå må i da gerne smide mig en mail eller tilføje mig på msn, krii08@hotmail.com har dog desværre ikke tid til den adminstrative del af det hele :(

mvh Kristoffer

Det var da pænt af dig at melde dig :)

- Jeg skriver dig lige på en liste over folk der vil hjælpe! - Og kontakter dig hvis det bliver nødvendigt

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 20:51

Hej,

For mig handler det ikke om det økonomiske, - og ved det gør det hellere ikke fra jer andre.

Vi søger blot det i andre får givet; et CVR nummer og så behøver i ikke diskutere med jeres forældre.

Det en pædegoisk og så det med at få et CVR

Men jeg ved ikke hvordan man får overtalt staten, der er jo stadig nogen som ikke er berettet til at drive en virksomhed

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 15:12

Hej Mathias,

Som tidligere nævnt, så vil jeg gerne være med til at starte et sådant projekt op. Jeg har flere gode idéer til hvordan det kan lade sig gøre, og jeg stifter gerne et selskab (ApS), hvor aktiviteterne kan drives igennem.

Mange hilsner,
Martin E. Jensen

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)