Det er noget Off-Topic, men ikke en problem stilling jeg har overvejet. Såfremt man sælger en stjålet vare via et shop system købt hos DanDomain, er det jo heller ikke DanDomain der står til ansvar for det, men indehaveren af butikken. Måske tager jeg fejl.
Simon > Ærgeligt du har mistet gejsten til dit projekt så hurtigt, så du slog det stort oppe herinde for et par uger siden ... men jeg er bange for at hænge mig alt for meget op på formattet, da det sagtens kan skifte og systemet er fleksibelt ...
Det der for alvor satte projektet på pause, var da jeg modtog brevet fra E&S med at jeg skulle til at igennem et længere proces for at få et cvr nummer.. Det nytter ikke noget at køre forretning uden, omvendt gider jeg ikke bruge et halvt år på underskrifter, samtaler med statsforvaltningen osv.
Du skal være velkommen til at prøve systemet gratis hvis det er.. Det er som skræddersyet til at sælge PDF'er i :)
Jeg ville ikke et sekund være bange for det juridiske der nævnes. Det er ikke jeres ansvar hvad folk bruger jeres produkt til (selv produkter der KUN kan anvendes ulovligt er helt lovlige at sælge - f.eks. hash-rygeredskaber, sprit destileringsanlæg osv. - og jeres produkt er jo ikke direkte lavet til ulovligheder).
Navne er altid svært - og jeg har ikke lige nogle konkrete ideer til dig, men generelt synes jeg det er en god ide, hvis navnet skal være beskrivende (frem for bare et "opfundet" ord som Joost, Flickr, Joblr eller Skype), at der er fokus på hvad det GØR for folk - frem for den teknik der gør det.
Mange tak, det ser spændende. Efter i et par år at have hjulpet Martin Thorborg, samt også Thomas Rosenstand med sin udgivelse, synes jeg at jeg har spottet et behov som jeg er sikker på vi kan løse. Fokus på at lave et marketingsværktøj til folk der vil udgive ebøger, eller sælge andre fil typer.
Mikkel deMib Svendsen:
Jeg ville ikke et sekund være bange for det juridiske der nævnes. Det er ikke jeres ansvar hvad folk bruger jeres produkt til (selv produkter der KUN kan anvendes ulovligt er helt lovlige at sælge - f.eks. hash-rygeredskaber, sprit destileringsanlæg osv. - og jeres produkt er jo ikke direkte lavet til ulovligheder).
Præcis.
Mikkel deMib Svendsen:
Navne er altid svært - og jeg har ikke lige nogle konkrete ideer til dig, men generelt synes jeg det er en god ide, hvis navnet skal være beskrivende (frem for bare et "opfundet" ord som Joost, Flickr, Joblr eller Skype), at der er fokus på hvad det GØR for folk - frem for den teknik der gør det.
Jeg giver dig 100% ret, det er virkelig svært. Jeg vil prøve at holde fokus på hvad det gør for folk.