Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16-årig søger bedste arbejde for at få startkapital til virksomhed - Sideløbende med gymnasiet

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Først og fremmest et godt indlæg du har skrevet, keep up! Jeg har muligvis et brugbart projekt til dig!? Projektet er lavet og tiltænk som en ekstra indtjening ved siden af studie osv. Rimlig omkostningsfrit at drive og tidmæssigt ikke særlig krævende ok fortjeneste.

Er du interesseret så smid mig lige en PB.

Mvh Christian

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:07

Du forslår da ikke en på 16 at begynde at gamble med hans penge ved at købe aktier?

Hvis sikkerheden i aktier var Køb-Sælg = 1500 tjent så tror jeg der ville være flere af os på pension nu.

Håber den sidste linje af dit indlæg var ironisk ;:)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:12

Hej ven,

Send mig en mail på rasmuslykke@gmail.com - jeg har altid arbejde til nogle seriøse folk.

Rasmus

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:21

Snowext:
Du forslår da ikke en på 16 at begynde at gamble med hans penge ved at købe aktier?

Nogle har, nogle har ikke.

Snowext:
Hvis sikkerheden i aktier var Køb-Sælg = 1500 tjent så tror jeg der ville være flere af os på pension nu.

Der er aldrig nogen sikkerhed i aktier, de kan gå op og ned lige så ofte som du skifter underbukser. Derfor skal du aldrig gå ind i det hvis du ikke føler for det, eller har forstand på det.

Snowext:
Håber den sidste linje af dit indlæg var ironisk ;:)

Både og :) Altså da jeg var hos en revisor i foråret sad vi og analyserede aktier hver dag, og ja da min tid hos ham var ovre havde han da fået en profit på mellem 8 og 12.000 Så det kan sagtens lade sig gøre :)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)