Her er en lidt tricky éen :)
Jeg er en ambitiøs, 16-årig gut, der er fuld af ideer, visioner og masser af engagement. Jeg har en drøm om egen virksomhed, men jeg mangler startkapital. De eneste måder, der PT. syntes mulig for mig, er, at gå den hårde, sikre vej (Som dog ikke spænder så godt overens med gymnasiet og lektier) igennem ung-jobs, som f.eks. arbejde i et supermarked. Jeg har dog netop sagt et sådan op, efter lang ansættelse, da det ikke spændte overens med mine ambitioner for gymnasiet (Tidsmæssigt). Den anden mulighed er lån (Igennem forældre eller andre), men jeg vil utroligt nødigt smide lån på ryggen, mens jeg endnu er så ung. Jeg er som sagt utroligt engageret i det jeg gør. Jeg fotograferer, og er ferm til photoshop. Det, jeg gerne vil høre er, om der kan findes en måde for mig, enten at arbejde for andre hjemmefra, til en god løn, eller starte en eller anden form for virksomhed op, der ikke kræver den store startkapital? Jeg håber, at I kan give mig nogle gode råd med på vejen, og så vil jeg ellers sige TUSIND TAK for en fantastisk inspirerende side :)
Med venlig hilsen Mathias |
Hej Mathias - Startede selv ud for 2 år siden som 16 årig, med at arrangere koncerter, og en masse andet indenfor underholdnings branchen.
Hvordan har du det med retouch af billeder?