Vi overvejer 3´s Switch Light løsning til den samme problemstilling.
Er der nogen af jer andre som har erfaringer med dette produkt fra 3?
/
Mvh
Jens
Vi har 3 Switch Light.
Det har voldt os en del problemer at få det sat rigtigt op. Menuerne er - efter vores opfattelse - ikke særlig logiske.
Den gruppe der kender til systemet hos 3 - er ikke altid lige lette at få fat på, så man skal ikke regne med at få hurtigt svar på spørgsmål.
Køen er ikke så smart sat op. Eks:
Jeg er optaget på telefonen, og har sat systemet til at samtaler ved optaget skal gå videre til svargruppen. Da jeg selv er en del af svargruppen, så kommer kunden ind i en ring, hvor jeg er et af medlemmerne. Dvs. først konstateres det, at jeg er optaget, så stilles kunden videre (til mig!) - som jo stadig er optaget - og først derefter stilles kunden videre (forhåbentlig til en der ledig - for ellers fortsætter ringen).
Dvs. kunden sidder i visse situationer rigtig længe og venter, og der er ledige folk hos os til at tage den. Men den ringer bare ikke, før den har været igennem de optagede telefoner.
Det lyder vist lidt kryptisk. Klokken er mange - men jeg håber du forstår meningen.
PS. Du kan ikke være en del af svargruppen, når du er i udlandet.