Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt Assistance til at finde udbyder af overtakserede SMS'er.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med Unwire.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:43

Vil du iøvrigt have sponseret konkurrencer eller noget du selv sørger for at købe hjem  og folk kan vinde ??

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:56

Friis Bilsalg:

Det var vidst på dr1, tv2 og tv3.. Jeg har selv haft samme tanke som dig med de konkurrencer, men tør ikke lige pt, efter det på tekst tv..

Måske andre kan komme med en beskrivelse om det nævnte på tekst tv ??

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det nok det her du tænker på:

http://www.nordjylland.dk/indland/forside.aspx?ctrl=10&data=2,3344568,5,3

Og det er ganske rigtigt at det er svært at se prisen på sms'erne , men det er ikke umuligt. :) 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:01

Det afhænger meget af hvor i fødekæden du vil være ... MobileMarketing er f.eks. en applikationsudbyder, de giver dig et lækkert interface hvor du kan købe et keyword og nogle SMS'er og sætte en konkurrence op. Det er på et niveau hvor _alle_ kan være med.

Så kan du gå et skridt længere, til f.eks. din hosting udbyder, de fleste har en eller anden aftale som gør dem i stand til at sælge SMS via din hjemmeside, det gør vi f.eks. i Specialhosting. Det kræver at du kan programmere selv, eller vil bruge nogle standardscripts du får med.

Du kan også købe dig ind hos nogen der selv ejer en gateway, typisk skal du binde dig til store mængde SMS-enheder og betale relativt meget i opkoblig og abbonement, tilgengæld er du tæt på kilden og har hurtigere adgang osv. Her kan Unwire og Wireless Factory nævnes.

Slutteligt kan du købe din egen gateway, det koster kassen og du skal forvente en årlig udgift på cirka en million danske kroner. Så har du tilgengæld også ubegrænset adgang til keywords, dvs din egen shortcode, og du har _rigeligt_ med sms enheder med i "grundpakken".

Min anbefaling er at gå efter mulighed 1 eller mulighed 2 :)

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Mar 09
Skrevet kl. 15:02

Friis Bilsalg:

Vil du iøvrigt have sponseret konkurrencer eller noget du selv sørger for at købe hjem  og folk kan vinde ??

Det er noget jeg selv sørger for at købe hjem :) 

Det med at have sponserede konkurrencer er for omfattende. :) 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Mar 09
Skrevet kl. 15:11

Mikkel Mikjær Christensen:

Det afhænger meget af hvor i fødekæden du vil være ... MobileMarketing er f.eks. en applikationsudbyder, de giver dig et lækkert interface hvor du kan købe et keyword og nogle SMS'er og sætte en konkurrence op. Det er på et niveau hvor _alle_ kan være med.

Så kan du gå et skridt længere, til f.eks. din hosting udbyder, de fleste har en eller anden aftale som gør dem i stand til at sælge SMS via din hjemmeside, det gør vi f.eks. i Specialhosting. Det kræver at du kan programmere selv, eller vil bruge nogle standardscripts du får med.

Du kan også købe dig ind hos nogen der selv ejer en gateway, typisk skal du binde dig til store mængde SMS-enheder og betale relativt meget i opkoblig og abbonement, tilgengæld er du tæt på kilden og har hurtigere adgang osv. Her kan Unwire og Wireless Factory nævnes.

Slutteligt kan du købe din egen gateway, det koster kassen og du skal forvente en årlig udgift på cirka en million danske kroner. Så har du tilgengæld også ubegrænset adgang til keywords, dvs din egen shortcode, og du har _rigeligt_ med sms enheder med i "grundpakken".

Min anbefaling er at gå efter mulighed 1 eller mulighed 2 :)

Det er faktisk mulighed 1, som jeg søger. :) 

Men der er bare så mange forskellige udbydere og hver udbyder har hver deres pris, så det er mere om hvilke firmaer, andre har haft gode oplevelser med eller dårlige oplevelser med. 

Det skulle jo også gerne kunne betale sig. :) 

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:06

Vi har udviklet et system, hvor vi bruger sms til udsendelse af info, samt til modtagelse af sms, hvor folk kan tilmelde sig info. Dette fungerer upåklageligt med udbyderen Coolsms.

Vi havde tidligere en anden udbyder, som desværre var en svindler og vist nu er lukket ned, samtidig med at han stak af med et beløb vi havde forudbetalt.

Efter denne episode undersøgte jeg markedet grundigt og ringede alle udbyderne op. Her faldt valget på coolsms udfra deres professionalisme, samt deres produkt program. Prisen er også fornuftig. Vi har nu kørt med dem i ca. 10 mdr. og jeg har modtaget mail fra deres support 2-3 gange, hvor de informerede om at der var tekniske problemer hos en teleoperatør, men at sms ville nå frem med forsinkelse. Vi har aldrig hørt fra brugere og derved aldrig selv opdaget disse problemer, som alle skyldtes fejl hos en teleoperatør.

Derfor kan jeg kun varmt anbefale coolsms.

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Mar 09
Skrevet kl. 16:25

Takker mange gange for din beskrivelse og anmeldelse :)

Coolsms har også været dem jeg har hældt til mest. Men lader mulighederne være åbne for andre inputs. :) Det ville jo være dejligt at kunne spare penge, men stadig få en god service. :)

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 16:31

Hej Søren,

Nu må jeg hellere melde mig på banen.

Vi har vores eget specialudviklede software, som kan håndtere alt hvad du efterspørger. Vi kan tilbyde dig følgende: konkurrencemodul, overtakserede beskeder, 2-vejs SMS, e-mail og telefonsupport, et knowhow indenfor reglerne i SMS branchen og nogle yderst interessante priser.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon 88 33 66 99.

God aften!

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Mar 09
Skrevet kl. 16:41

Hej Søren. :)

Vi har faktisk skrevet sammen :) Og skrev faktisk lidt tidligere på dagen til dig :)

Men holder lige mine muligheder åbne og ville lige have lidt inputs fra mine fellow amino'er herinde, for at se hvad der kunne gemme sig rundt omkring af fif og gode ideer . :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)