Det lugter altid af fisk på havnen
Og nogle gange skal man bare ik dømme noget, man ik har kendskab til... Ellers er der et par stykker her på Amino, som kan fortæller dig hvorfor...
Er du legemliggørelsen af forklaringen på hvorfor koncepter som TradeSoEasy.net eksisterer og fortsat lover nem indtjening på flere tusind om dagen?
Dine øjne må da være mere blå end betfairs logo, hvis du påstår der ikke kan være noget i gærde her.
@jonas
Har betfair-erfaring siden 2003. Postiv ROI uden brug af fancy værktøjer. Har nu fast indtjening som affiliate hos Betfair ved at have skaffet nye spillere, og ernærer mig i et marked blandt professionelle puntere og pokerspillere.
Den eneste tvivl jeg har om trådstarters ærinde opstår fordi han ikke linker til betangel eller betfair (inkl. tracking code). Det kan være han sender dem pr. private message til dem der viser interesse. I så fald er ærindet klarlagt. Han er her for at tjene penge på jer ved at generere salg for Betangel og/eller skaffe nye kunder til betfair. (Det er måske også fair nok, men metoden er i mod retningslinjerne på alle fora indenfor gambling... det forklarer hvorfor han dukker op på amino, hvor det kan være den går - og hvor nogle måske stoler blindt på at en anonym mand på et forum glædeligt viser alle hvordan man tjener 5000 om dagen resten af sit liv - uden at gøre andet end investere i noget software)
Vær i hvertfald ikke et sekund i tvivl om at det indledende spørgsmål er besvaret massevis af gange på bookmaking-fora, og at svaret kan googles ekstremt nemt. Sjovt nok så plejer folk at stille spørgsmålet uden at komme med en lang smøre om hvor nemt det er at tjene penge.
Hvis trådstarter egentlig spiller med åbne kort. Så beklager jeg, og nøjes med at lade det skrige til himmelen hvor meget jeg tror på det... og hvis det i øvrigt skal gøres - så bør man klistre nogle links med, som gør at man får revenue-procenter i lommen for den reklame man sidder og gør.