Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Bog - Skolestarts-rabat!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Min elskede datter Oona er begyndt i skole i år og jeg er bare så forbandet pavestolt! Alle der har børn kan sikkert godt følge mig ...

Og jeg er ikke den eneste der er stolt - det er min datter bestemt også. Oona er i den grad skoleklar!

Nå, men i ren eufori over denne fantastiske begivenhed, måtte jeg bare dele lidt ud af min stolthed og glæde - og det blev så (bl.a.) til en ekstraordinær rabat på min SEO Bog til alle mine gode venner og bekendte her på Amino.

Så til og med på fredag får du få 200 kr. i skolestarts-rabat på min SEO bog. Du skal klikke her for at få rabatten. Men husk - rabatten gælder kun til og med på fredag, hvor den første rigtige skoleuge slutter ...

Og nej, du behøver ikke selv at været startet i Børnehaveklasse i år, for at få rabatten ... :)

"Børnehaveklasse", som de iøvrigt nu kalder "nulte klasse" - 0A for Oona's vedkommende ... "Nulte". Det synes jeg er noget fis. Nul er lig med ingenting. Nul er en neutral værdi. Børnehaveklassen er ikke "nul" - det er et godt og vigtigt år for langt de fleste børn. Et år man bør værdsætte. Det gør man ikke ved at kalde det nulte klasse.

Sorry, jeg måtte bare lige have det ud. Jeg synes det er lidt hånligt, at kalde en klasse for nulte ... Kald den da 1. klasse, den næste 2. klasse osv ...

Måske er det bare noget kulturelt med den måde vi bruger tal i Danmark - i forhold til de fleste andre landes kulturer. Vi kalder jo f.eks. også første etage i et hus for "stuen" - og så den næste etage for 1. sal. I resten af verden heder den første etage 1. sal, den næste 2. sal osv. Det er faktisk meget enkelt :)

Hvad den der "stue" og "nulte" er godt for ved jeg ikke ... Surprise

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)