Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lyntilbud!!!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kom lige på en skør/spændende idé:

www.lyntilbud.dk - få en SMS med teksten: fra kl. 10-10.30 kan du købe "ægget" (altså stolen) hos møbelkæden med 70% rabat!!!

Eller: 80% på jeans hos Tøjmanden d. 18/9 kl. 12-13!!!

Det er gratis at tilmelde sig SMS-kæden - impulskøbene vil få kronede dage eller????

Ideen er givet videre, hvis nogen har lyst til at prøve????

Jeg vil selv sparke den igang i forbindelse  indenfor B2B med mit nye koncept Indkøbsafdelingen, så hvis du er leverandør og vil af med varer eller ydelser hurtigt og vil give mig en provision for mine kontakter, skal du bare skrive tilbage!!! 

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:33

Jeg vil da som forbruger gerne købe ægget til 30 % af prisen, men jeg tvivler på, en forhandler vil sælge dette.
Noget jeg fuldstændig har misset??

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:45

Hej Dinesen

Det var kun et eksempel.

I disse finanskrisetider (og også til andre tider naturligvis) kan der være butikker, som brænder inde med varer - dette var et alternativ til hurtigt at generere likviditet via impulskøb. Der skal nok findes firmaer derude, som gerne vil i kontakt med kunder / mulige kunder på alternative måder og jeg har hørt at SMS-annoncering er det nye og smarte.

Hvilken avance der er på Ægget aner jeg ikke, men man kunne med denne service tiltrække nogle kunder, som måske ellers ikke ville kunne komme i nærheden af Ægget.

Michael

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 12:30

Jeg synes det lyder som en RIGTIG god idé, men skal det blive en succés, så er det hamrende vigtigt, at brugeren kan segmentere de tilbud, vedkommende potentielt kan modtage.

Hvis jeg fx modtager gentagne tilbud om Bratz-dukker til halv pris og fodboldtrøjer med 30% rabat, og ikke kan vælge dem fra, så går der ikke mange sms'er, før jeg afmelder mig ordningen.

Hvem end der laver dette system: kør på!

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:39

Hej Michael

Jeg er enig. Man skal som forbruger kunne tilmelde sig kategorier, man er interesseret i. Både for forbrugeren selv men også for ham, der vil afgive tilbuddet. Det er naturligvis vigtigt for min egen prissætning af servicen, hvor stor en interessegruppe han rammer.

Synes selv, at den service sidder "lige i skabet" men er selv igang med en ny service jf. trådstarten.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:08

Indkøberen/Fokus:

Jeg vil selv sparke den igang i forbindelse  indenfor B2B med mit nye koncept Indkøbsafdelingen, så hvis du er leverandør og vil af med varer eller ydelser hurtigt og vil give mig en provision for mine kontakter, skal du bare skrive tilbage!!! 

Fint nok du refererer til noget, men hva hjælper det når ingen kan læse om konceptet? Der er ik en eneste der aner hva det der "Indkøbsafdelingen" er, og hvilke services der tilbydes.

Vil du lave reklame for dig selv, så gør det ordentligt Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:13

Hej Fashion-seller

Fair nok - det var en smutter. Har ellers postet en del indlæg med ref. til det. Det kommer her, og når jeg går online om meget kort tid, max. en uge, kommer det til at hedde www.indkobsafdelingen.dk.

Men indtil da, brug dette link: http://abc.spaceagents.dk/sites/Leverandorservice/

Michael Kousgaard

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:24

Indkøberen/Fokus:

Hej Fashion-seller

Fair nok - det var en smutter. Har ellers postet en del indlæg med ref. til det. Det kommer her, og når jeg går online om meget kort tid, max. en uge, kommer det til at hedde www.indkobsafdelingen.dk.

Men indtil da, brug dette link: http://abc.spaceagents.dk/sites/Leverandorservice/

Michael Kousgaard

Har læst det, men det var mere til alle dem, som læser indlægget, men ik har læst de tidligere posts. Du kan ik forvente alle læser alt, og derfor er det bare en god ide lige at smide et link eller en oplysning. Der kunne jo være mange kunder, der glippede fordi de ik vidste hva det var...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:26

Som sagt - en smutter. Tak for at du gjorde opmærksom på det Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:41

Indkøberen/Fokus:

Som sagt - en smutter. Tak for at du gjorde opmærksom på det Big Smile

Det var så lidt ;D

Smid gerne en PB med mere info, vi er helt sikkert interesseret!!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)