Jeg har haft kontakt til Apple der kun kunne tilbyde 6%.
Tilbudet gælder alt i Apple store og er på 12% procent, derfor er jeg interesseret i at købe det igennem ham, og når jeg siger mange penge så er det stadig ikke en 1/100 af hvad SDU handler ind for, så det er klart de kan få en bedre aftale end hvad jeg kan :)
Jeg har haft kontakt til Apple der kun kunne tilbyde 6%.
Tilbudet gælder alt i Apple store og er på 12% procent, derfor er jeg interesseret i at købe det igennem ham, og når jeg siger mange penge så er det stadig ikke en 1/100 af hvad SDU handler ind for, så det er klart de kan få en bedre aftale end hvad jeg kan :)
Du skal bare passe på du ik får din ven i fedtefadet... Han er vel på SU?
Skat vil kigge meget underligt, hvis harware for 50-100k skifter hænder uden nogen former for fortjeneste, og indenfor meget kort tid...
Så gode venner er vi heller ikke... haha ej det er vi nu, men ja det har du selvfølgelig ret i. Men hvad ville de kunne sige til det, er der noget ulovligt i det som sådan?
Så gode venner er vi heller ikke... haha ej det er vi nu, men ja det har du selvfølgelig ret i. Men hvad ville de kunne sige til det, er der noget ulovligt i det som sådan?
Det kommer an på din vens omsætning mm. Men i risikerer torskegilde hvert år de næste mange år, for at undgå momskarusseller mm... Mega dumt at rode sig ud i!!!
Jamen umildbart har det jo ikke noget med moms at gøre, det er jo ikke ulovligt at videre sælge sit hardwear, og skat vil ikke kunne se at det er købt med studierabat.
Kan du uddybe torskegilde og momskarusseller, og hvordan det vil have betydning for mit firma?
Der er ikke noget forbudt i at købe hardware og sælge det billigere. Men du slipper ikke for at skulle betale momsen, for din ven skal lave en faktura til dig MED moms lige som han selv skal betale momsen.
Som et eksempel kan jeg tage min side tigernet.dk hvor jeg sælger sms'er til 10 øre... dem taber jeg på, men tjener pengene ind en anden vej.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....